Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1113486

Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj


Anić, Ivan-Damir; Mihić, Mirela
Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj // Suvremena trgovina, 46 (2021), 1; 14-17 (nije recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1113486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj
(Impact of In-store promotion on purchases of clothing in Croatia)

Autori
Anić, Ivan-Damir ; Mihić, Mirela

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 46 (2021), 1; 14-17

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Ponašanje potrošača ; kupnja odjeće ; promocija unutar prodavaonice
(Consumer behavior ; clothing purchases ; in-store promotion)

Sažetak
Ovaj stručni rad analizira utjecaj promocije maloprodavača na kupnju odjeće u Hrvatskoj. Rad se bazira na anketi potrošača. Analizirani su motivi za kupnju odjeće, čimbenici koji utječu na kupnju odjeće, utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće, i razlike među kupcima u kupovnom ponašanju. Na kraju rada dane su i preporuke menadžmentu za povećanje prodaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mirela Mihić (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan-Damir; Mihić, Mirela
Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj // Suvremena trgovina, 46 (2021), 1; 14-17 (nije recenziran, članak, stručni)
Anić, I. & Mihić, M. (2021) Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj. Suvremena trgovina, 46 (1), 14-17.
@article{article, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Mihi\'{c}, Mirela}, year = {2021}, pages = {14-17}, keywords = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, kupnja odje\'{c}e, promocija unutar prodavaonice}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {46}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odje\'{c}e u Hrvatskoj}, keyword = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, kupnja odje\'{c}e, promocija unutar prodavaonice} }
@article{article, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Mihi\'{c}, Mirela}, year = {2021}, pages = {14-17}, keywords = {Consumer behavior, clothing purchases, in-store promotion}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {46}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Impact of In-store promotion on purchases of clothing in Croatia}, keyword = {Consumer behavior, clothing purchases, in-store promotion} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font