Pregled bibliografske jedinice broj: 1113486
Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj
Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj // Suvremena trgovina, 46 (2021), 1; 14-17 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1113486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće u Hrvatskoj
(Impact of In-store promotion on purchases of clothing in Croatia)
Autori
Anić, Ivan-Damir ; Mihić, Mirela
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 46
(2021), 1;
14-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Ponašanje potrošača ; kupnja odjeće ; promocija unutar prodavaonice
(Consumer behavior ; clothing purchases ; in-store promotion)
Sažetak
Ovaj stručni rad analizira utjecaj promocije maloprodavača na kupnju odjeće u Hrvatskoj. Rad se bazira na anketi potrošača. Analizirani su motivi za kupnju odjeće, čimbenici koji utječu na kupnju odjeće, utjecaj promocije unutar prodavaonice na kupnju odjeće, i razlike među kupcima u kupovnom ponašanju. Na kraju rada dane su i preporuke menadžmentu za povećanje prodaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Split