Pregled bibliografske jedinice broj: 1113428
Mikropauze: studija slučaja u prvom razredu osnovne škole
Mikropauze: studija slučaja u prvom razredu osnovne škole // Odgojno-obrazovne teme, 3 (2020), 6; 5-30 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1113428 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mikropauze: studija slučaja u prvom razredu osnovne
škole
(MICROBREAKS IN THE FIRST GRADE OF ELEMENTARY SCHOOL:
CASE STUDY)
Autori
Kolaković, Sanda
Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-7911) 3
(2020), 6;
5-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
GoNoodle ; mikropauze ; motivacija ; uspjeh ; pažnja
(GoNoodle ; Microbreaks ; Motivation ; Success ; Attention)
Sažetak
Cilj kvalitativne studije slučaja je utvrditi kako mikropauze utječu na učenikovu motivaciju, pažnju, ali i uspješnost pri rješavanju matematičkih zadataka primjenom mrežnog sustava GoNoodlea. U istraživanju se koristila metoda strukturiranog intervjua, a podatci su se prikupljali i sustavnim promatranjem i vođenjem zabilješki prije, za vrijeme i nakon svake mikropauze, što je omogućilo praćenje učeničkog ponašanja, pažnje i motivacije za vrijeme nastave. Rezultati studije slučaja ukazuju da su učenici nakon mikropauza bili manje umorni te im je pažnja bila povećana. Angažman učenika je povećan te su bili znatno motiviraniji za nastavu. Iako postoje ograničenja ovog istraživanja, koja se prije svega očituju u malom broju ispitanika, znanstveni doprinos je u obradi aktualne tematike na svjetskoj razini, odnosno pridavanje značaja implementiranju mikropauza u odgojno-obrazovni proces kao oblika aktivnog odmora tijekom nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)