Pregled bibliografske jedinice broj: 1113053
Opremljenost škola informacijskom i komunikacijskom tehnologijom za potrebe uvođenja predmeta informatika kao obveznog predmeta u sklopu projekta Škola za život
Opremljenost škola informacijskom i komunikacijskom tehnologijom za potrebe uvođenja predmeta informatika kao obveznog predmeta u sklopu projekta Škola za život // Hrvatski sjever : književnost, kultura, znanost, 15 (2020), 54; 95-114 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1113053 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Opremljenost škola informacijskom i
komunikacijskom tehnologijom za potrebe uvođenja
predmeta informatika kao obveznog predmeta u
sklopu projekta Škola za život
(Equipping Schools with Information and
Communication Technology for the Needs of
Introducing the Subject of Informatics as a
Compulsory Subject as Part of the School for Life
Project)
Autori
Topljak, Anita ; Oreški, Predrag
Izvornik
Hrvatski sjever : književnost, kultura, znanost (1330-9625) 15
(2020), 54;
95-114
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
informatika ; Cjelovita kurikularna reforma ; Škola za život ; informacijsko-komunikacijska tehnologija
(Computer Science ; Comprehensive curriculum reform ; School for Life ; Information and Communication Technology)
Sažetak
U školskoj godini 2018./2019., kao dio Cjelovite kurikularne reforme i projekta Škola za život, nastavni predmet Informatika izvodio se kao obvezni za 5. i 6. razred te je ostao izborni za 7. i 8. razred, a od školske godine 2020./2021. postao je izborni predmet u razrednoj nastavi. Istraživanje prikazano u ovom radu obuhvaća opremljenost i spremnost škola za izvođenje nastave predmeta Informatika uz pomoć informacijske i komunikacijske tehnologije. Istraživanje je provedeno na uzorku od 100 (N=100) učitelja i nastavnika informatike u Republici Hrvatskoj. Analizom prikupljenih rezultata provedenog istraživanja utvrđuju se zaključci vezani uz tehnološke uvjete i poteškoće s kojima se učitelji i nastavnici susreću u izvođenju nastave predmeta Informatika. Rezultati istraživanja, između ostalog, pokazuju da škole nemaju ujednačenu kvalitetu i brzinu internetske veze, a najčešće navođena poteškoća zastarjela je informacijska i komunikacijska oprema kao i nedostatak računala i prostora za izvođenje nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti