Pregled bibliografske jedinice broj: 1112481
Utjecaj boje na proces donošenja odluka korisnika prilikom interakcije s računalom
Utjecaj boje na proces donošenja odluka korisnika prilikom interakcije s računalom // Zbornik sažetaka - Book of abstracts "Blaž Baromić 2019." / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 50-50 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1112481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj boje na proces donošenja odluka korisnika
prilikom interakcije s računalom
(The impact of color on a users decision making
during human-computer interaction)
Autori
Miličić, Ivana ; Bukovac, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka - Book of abstracts "Blaž Baromić 2019."
/ Mikota, Miroslav - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 50-50
Skup
23. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić 2019."
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 11.09.2019. - 14.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
korisničko iskustvo ; boja ; ispitivanje korisničkog iskustva ; percepcija
(user experience ; color ; user experience testing ; perception)
Sažetak
Boja je izrazito bitan element dizajna sučelja koji za korisnika uvijek ima višeslojna značenja. Percepcija boje događa se na različitim nivoima i njen psihološki učinak uvjetovan je cijelim nizom fizičkih, kulturološko-društvenih, iskustvenih i osobnih faktora. Strateškom upotrebom boje na kontrolama sučelja može se bitno utjecati na odluke korisnika i vrijeme koje je potrebno da bi ih korisnik donio. Za potrebe ovog rada provedeno je ispitivanje korisničkog iskustva s ciljem provjere toga kako boje utječu na korisnike digitalnih proizvoda. Metodama testiranja prvog klika, višestrukog izbora i testom preferencija ispitane su reakcije korisnika, kao i uspoređeno vrijeme potrebno za obavljanje standardnih akcija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Dizajn