Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1112017

Obrazovna neuroznanost–12načela prirodnoga učenja


Jagnjić, Narcisa
Obrazovna neuroznanost–12načela prirodnoga učenja // Zbornik radova simpozija Metodički pristupi odgoju i obrazovanju
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 74-84 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1112017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovna neuroznanost–12načela prirodnoga učenja
(Educational Neuroscience–12Principles of Natural Learning)

Autori
Jagnjić, Narcisa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova simpozija Metodički pristupi odgoju i obrazovanju / - , 2019, 74-84

Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju–STOO 2019

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interdisciplinarna praksa, obrazovna neuroznanost, odgojno–obrazovni proces, prirodno učenje
(educational neuroscience, educational process, interdisciplinary practice, natural learning)

Sažetak
Obrazovna neuroznanost nova je disciplina koja polazi od mozgu primjerenih strategija učenja. Ona nam omogućava bolje razumijevanje funkcija mozga s implicitnom pretpostavkom da ako dobro razumijemo načine učenja, onda slijedi i dobro poučavanje, odnosno dobra odgojno – obrazovna praksa. Obrazovanje se odnosi na poboljšanje učenja u svim razvojnim područjima, dok se neuroznanost odnosi na razumijevanje mentalnih procesa uključenih u učenje. Cilj obrazovne neuroznanosti jest kako pomoći svakom djetetu u razvoju njegovih potencijala, te kako učenje učiniti učinkovitijim. Tijekom posljednjih desetljeća nove spoznaje i rezultati u neuroznanstvenim istraživanjima omogućili su stvaranje dijaloga u odnosu neuroznanosti i obrazovnih znanosti što neminovno dovodi do stvaranja bolje odgojo – obrazovne prakse i novih principa učenja. Cilj je ovog rada prikazati razvoj obrazovne neuroznanosti i utjecaj na odgojno – obrazovnu praksu putem 12 načela prirodnog učenja, te kako se obrazovna načela, mehanizmi i teorije mogu proširiti na temelju spoznaja iz obrazovne neuroznanosti, te kojanačela, mehanizmi i teorije obrazovne neuroznanosti mogu imati implikacije na kreiranje i provođenje novih oblika učenja implementiranih u odgojno – obrazovni proces.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Narcisa Jagnjić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.ufzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jagnjić, Narcisa
Obrazovna neuroznanost–12načela prirodnoga učenja // Zbornik radova simpozija Metodički pristupi odgoju i obrazovanju
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 74-84 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Jagnjić, N. (2019) Obrazovna neuroznanost–12načela prirodnoga učenja. U: Zbornik radova simpozija Metodički pristupi odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Jagnji\'{c}, Narcisa}, year = {2019}, pages = {74-84}, keywords = {interdisciplinarna praksa, obrazovna neuroznanost, odgojno–obrazovni proces, prirodno u\v{c}enje}, title = {Obrazovna neuroznanost–12na\v{c}ela prirodnoga u\v{c}enja}, keyword = {interdisciplinarna praksa, obrazovna neuroznanost, odgojno–obrazovni proces, prirodno u\v{c}enje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jagnji\'{c}, Narcisa}, year = {2019}, pages = {74-84}, keywords = {educational neuroscience, educational process, interdisciplinary practice, natural learning}, title = {Educational Neuroscience–12Principles of Natural Learning}, keyword = {educational neuroscience, educational process, interdisciplinary practice, natural learning}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font