Pregled bibliografske jedinice broj: 1112014
Izazovi neuroznanosti –novi pristupi u učenju
Izazovi neuroznanosti –novi pristupi u učenju // KNJIŽICA SAŽETAKA Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 5-5 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1112014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi neuroznanosti –novi pristupi u učenju
(Challenges of neuroscience - new approaches in learning)
Autori
Jagnjić, Narcisa ; Opić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
KNJIŽICA SAŽETAKA Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju
/ - , 2017, 5-5
Skup
Identitet i različitost u odgoju i obrazovanjuZnanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.09.2017. - 23.09.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
strategije učenja, obrazovna neuroznanost, neurodidaktika, interdisciplinarna praksa
(learning strategies, educational neuroscience, neurodidactics, interdisciplinary practice)
Sažetak
Analizirajući nove spoznaje do kojih se došlo u istraživanju mozga pomoću najnaprednijih tehnoloških inovacija, znanstvenici bolje razumiju procese učenja. Mogu ih pratiti, potvrditi područje njihovog nastajanja, ali i dokazati njihovu interakciju. U skladu s tim novim spoznajama preispituju se i promišljaju sve poznate metode učenja, te je nastala nova disciplina u znanosti koja polazi od mozgu primjerenih strategija učenja. Obrazovna neuroznanost omogućila je simbiozu biologije, neurologije, kognitivne psihologije, pedagogije i didaktike. Koherentnost navedenih znanosti dovodi do zaključka da je važno razumijevanje ovih spoznaja koje imaju odlučujući utjecaj za napredak i razvijanje novih strategija učenja u radu s djecom.Objašnjavanjem načina kako genetsko nasljeđe i formirano okruženje utječe na procese učenja i kako odgojitelji i učitelji mogu u skladu s tim unaprijediti svoju praksu. Interdisciplinarnost obrazovnog sustava i prakse, te istraživanja u obrazovnoj neuroznanosti i neurodidaktici doprinose boljem razumijevanju i napretku metoda učenja i načina razumijevanja kako poboljšati učenje. Cilj rada je pobuditi i približiti dionicima odgojno-obrazovnog procesa promišljanje o povezanosti obrazovne neuroznanosti s interdisciplinarnom praksom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)