Pregled bibliografske jedinice broj: 1111776
ZNANSTVENIK U KOLIJEVCI: ŠTO NAM RANO UČENJE KAZUJE O UMU
ZNANSTVENIK U KOLIJEVCI: ŠTO NAM RANO UČENJE KAZUJE O UMU, 2001. (prijevod).
CROSBI ID: 1111776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZNANSTVENIK U KOLIJEVCI: ŠTO NAM RANO UČENJE KAZUJE O UMU
(The Scientist in the Crib: What Early Learning
Tells Us About the Mind. New York: Perennial)
Autori
Alison Gopnik, Andrew N. Meltzoff & Patricia K. Kuhn ; Prijevod: Gordana Kuterovac Jagodić
Izvornik
Harper Collins Publishers ; Zagreb: EDUCA
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, prijevod
Godina
2001
Ključne riječi
rano učenje, dječji razvoj, kognitivni razvoj, razvoj govora
(early learning, child development, cognitive development, language development)
Sažetak
Knjiga Znanstvenik u kolijevci: što nam rano učenja kazuje o umu pokušava odgovoriti na pitanja kao što su: Što djeca uče o ljudima, Što djeca uče o stvarima, Što djeca uče o jeziku, Što su znanstvenici naučili o dječjim umovima ili Što su znanstvenici saznali o dječjem mozgu. Iako su autori vrhunski svjetski znanstvenici u svojim područjima, njihov stil pisanja i rječnik čini ovu briljantnu knjigu pristupačnom i razumljivom najširem krugu čitatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija