Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1111775

Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi


Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi // Hrvatska obzorja : časopis Ogranka Matice hrvatske Split, 3 (2019), 57-69 (domaća recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1111775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi
(Kamishibai — A New Narrative Context of Oral Literature in Working with Preschool Children)

Autori
Vidović Schreiber, Tea-Tereza

Izvornik
Hrvatska obzorja : časopis Ogranka Matice hrvatske Split (1330-2957) 3 (2019); 57-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
dijete ; kamishibai ; usmenaknjiževnost ; pripovijedanje
(child ; kamishibai ; oral literature ; narration)

Sažetak
Doprinos ovog rada jest to što se njim pokušava ukazati na važnost pripovijedanja u djetinjstvu s osobitim naglaskom na usmenoknjiževne vrste (brzalice, pjesme, molitve, basne, bajke, predaje, legende, anegdote, pričanja iz života, pričanja iz djetinjstva itd.) kako iz nacionalne tako i iz svjetske tradicijske književnosti u kontekstu kamishibaia, čime se njeguje jezična i književna baština kao jedan od izraza identiteta, a razvija i osjećaj prihvaćanja drugih kultura i civilizacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Književnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi // Hrvatska obzorja : časopis Ogranka Matice hrvatske Split, 3 (2019), 57-69 (domaća recenzija, članak, ostalo)
Vidović Schreiber, T. (2019) Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi. Hrvatska obzorja : časopis Ogranka Matice hrvatske Split, 3, 57-69.
@article{article, author = {Vidovi\'{c} Schreiber, Tea-Tereza}, year = {2019}, pages = {57-69}, keywords = {dijete, kamishibai, usmenaknji\v{z}evnost, pripovijedanje}, journal = {Hrvatska obzorja : \v{c}asopis Ogranka Matice hrvatske Split}, volume = {3}, issn = {1330-2957}, title = {Kamishibai-novi pripovjeda\v{c}ki kontekst usmene knji\v{z}evnosti u radu s djecom pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {dijete, kamishibai, usmenaknji\v{z}evnost, pripovijedanje} }
@article{article, author = {Vidovi\'{c} Schreiber, Tea-Tereza}, year = {2019}, pages = {57-69}, keywords = {child, kamishibai, oral literature, narration}, journal = {Hrvatska obzorja : \v{c}asopis Ogranka Matice hrvatske Split}, volume = {3}, issn = {1330-2957}, title = {Kamishibai — A New Narrative Context of Oral Literature in Working with Preschool Children}, keyword = {child, kamishibai, oral literature, narration} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font