Pregled bibliografske jedinice broj: 1111775
Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi
Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene književnosti u radu s djecom predškolske dobi // Hrvatska obzorja : časopis Ogranka Matice hrvatske Split, 3 (2019), 57-69 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1111775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kamishibai-novi pripovjedački kontekst usmene
književnosti u radu s djecom predškolske dobi
(Kamishibai — A New Narrative Context of Oral
Literature in Working with Preschool Children)
Autori
Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Izvornik
Hrvatska obzorja : časopis Ogranka Matice hrvatske Split (1330-2957) 3
(2019);
57-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
dijete ; kamishibai ; usmenaknjiževnost ; pripovijedanje
(child ; kamishibai ; oral literature ; narration)
Sažetak
Doprinos ovog rada jest to što se njim pokušava ukazati na važnost pripovijedanja u djetinjstvu s osobitim naglaskom na usmenoknjiževne vrste (brzalice, pjesme, molitve, basne, bajke, predaje, legende, anegdote, pričanja iz života, pričanja iz djetinjstva itd.) kako iz nacionalne tako i iz svjetske tradicijske književnosti u kontekstu kamishibaia, čime se njeguje jezična i književna baština kao jedan od izraza identiteta, a razvija i osjećaj prihvaćanja drugih kultura i civilizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Književnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Tea-Tereza Vidović Schreiber
(autor)