Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1111611

Poučavanje programiranja pomoću robota u osnovnoj školi


Reić, Josip
Poučavanje programiranja pomoću robota u osnovnoj školi, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


CROSBI ID: 1111611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poučavanje programiranja pomoću robota u osnovnoj školi
(Teaching programming using the robot in elementary school)

Autori
Reić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Split

Datum
19.01

Godina
2021

Stranica
50

Mentor
Boljat, Ivica

Neposredni voditelj
Mladenović, Monika

Ključne riječi
poučavanje ; algoritmi ; slijed ; grananje ; ponavljanje ; robot
(Teaching ; algorithms ; sequence ; branching ; iteration ; robot)

Sažetak
Različita programska rješenja koja nas okružuju na različitim uređajima zahtijevaju poznavanje tehnologije koja se koristi u širokom spektru poslova i bez koje je snalaženje u radnom okruženju većine poslova danas gotovo nezamislivo. Zbog toga je jedan od najvećih zadataka nastavnika Informatike u osnovnim i srednjim školama razviti logički i računalni način razmišljanja kod učenika. U sklopu ovog rada učenici petih razreda poučavani su osnovnim algoritamskim strukturama na dva različita načina tijekom izvannastavne aktivnosti Robotika i programiranje. Cilj rada bio je ispitati razlike u znanju učenika na kraju procesa poučavanja, odnosno utvrditi utječu li različiti pristupi u poučavanju algoritamskih struktura na krajnje ishode. Utvrđeno je da nema statistički značajne razlike između eksperimentalne i kontrolne skupine. Iako nije utvrđena statistički značajna razlika, ipak su uočene prednosti u razumijevanju algoritamskih struktura između dvije skupine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivica Boljat (mentor)

Avatar Url Monika Mladenović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Reić, Josip
Poučavanje programiranja pomoću robota u osnovnoj školi, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Reić, J. (2021) 'Poučavanje programiranja pomoću robota u osnovnoj školi', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rei\'{c}, Josip}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {pou\v{c}avanje, algoritmi, slijed, grananje, ponavljanje, robot}, title = {Pou\v{c}avanje programiranja pomo\'{c}u robota u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {pou\v{c}avanje, algoritmi, slijed, grananje, ponavljanje, robot}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rei\'{c}, Josip}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {Teaching, algorithms, sequence, branching, iteration, robot}, title = {Teaching programming using the robot in elementary school}, keyword = {Teaching, algorithms, sequence, branching, iteration, robot}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font