Pregled bibliografske jedinice broj: 1111611
Poučavanje programiranja pomoću robota u osnovnoj školi
Poučavanje programiranja pomoću robota u osnovnoj školi, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 1111611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje programiranja pomoću robota u osnovnoj
školi
(Teaching programming using the robot in elementary
school)
Autori
Reić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
19.01
Godina
2021
Stranica
50
Mentor
Boljat, Ivica
Neposredni voditelj
Mladenović, Monika
Ključne riječi
poučavanje ; algoritmi ; slijed ; grananje ; ponavljanje ; robot
(Teaching ; algorithms ; sequence ; branching ; iteration ; robot)
Sažetak
Različita programska rješenja koja nas okružuju na različitim uređajima zahtijevaju poznavanje tehnologije koja se koristi u širokom spektru poslova i bez koje je snalaženje u radnom okruženju većine poslova danas gotovo nezamislivo. Zbog toga je jedan od najvećih zadataka nastavnika Informatike u osnovnim i srednjim školama razviti logički i računalni način razmišljanja kod učenika. U sklopu ovog rada učenici petih razreda poučavani su osnovnim algoritamskim strukturama na dva različita načina tijekom izvannastavne aktivnosti Robotika i programiranje. Cilj rada bio je ispitati razlike u znanju učenika na kraju procesa poučavanja, odnosno utvrditi utječu li različiti pristupi u poučavanju algoritamskih struktura na krajnje ishode. Utvrđeno je da nema statistički značajne razlike između eksperimentalne i kontrolne skupine. Iako nije utvrđena statistički značajna razlika, ipak su uočene prednosti u razumijevanju algoritamskih struktura između dvije skupine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)