Pregled bibliografske jedinice broj: 1111610
Utjecaj korištenja vizualizacije za algoritme sortiranja u online nastavi
Utjecaj korištenja vizualizacije za algoritme sortiranja u online nastavi, 2020., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 1111610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj korištenja vizualizacije za algoritme
sortiranja u online nastavi
(The impact of using visualizations for sorting
algorithms in online teaching)
Autori
Udiljak, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
30.09
Godina
2020
Stranica
66
Mentor
Boljat, Ivica
Neposredni voditelj
Mladenović, Monika
Ključne riječi
Vizualizacija ; online nastava ; algoritmi sortiranja ; selection sort ; poučavanje
(Visualization ; online teaching ; sorting algorithms ; selection sort ; teaching)
Sažetak
Mnoga istraživanja su se bavila ispitivanjem utjecaja vizualizacije na učenje. U ovom radu se to isto ispituje u online okruženju. Republika Hrvatska je u ožujku 2020. bila primorana u potpunosti prijeći sa face-to-face nastave na online nastavu. Ovakva iznenadna promjena je zahtijevala disciplinu kako kod učenika tako i kod nastavnika. Cilj ovog rada je prvenstveno bio ispitati razlike u znanju učenika ovisno o pristupu poučavanja algoritama sortiranja. Također su ispitani i stavovi učenika o aktualnom provođenju online nastave. Pokazano je da učenici za čije su poučavanje korišteni vizualizacijski alati nisu pokazali bolje rezultate od učenika kojima se pristupalo na klasičan način. Također je utvrđeno kako učenici nemaju izrazito negativan stav prema online nastavi, mada su svjesni njenih nedostataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)