Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 111154

Teorijski i praktički aspekti marketinga (I)


Segetlija, Zdenko
Teorijski i praktički aspekti marketinga (I) // Suvremena trgovina, 28 (2003), 2; 49-53 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 111154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijski i praktički aspekti marketinga (I)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 28 (2003), 2; 49-53

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
marketing; znanost o marketingu; trgovinski marketing
(marketing; marketing science)

Sažetak
U radu se analizira pojava i razvoj marketinga i znanosti o marketingu, a potom i pojava i razvoj trgovinskoga marketinga i marketinga u trgovini (posebno u maloprodaji) i znanosti o njemu. Analiza se odnosi na uvjete razvijenoga tržišnog gospodarstva u kojima se i pojavio marketing. Na temelju dobivenih spoznaja mogla bi se izvesti prosudba o postojanju marketinga u hrvatskom gospodarstvu i u hrvatskoj maloprodaji, odnosno o mogućnostima i potrebama primjene marketinga u hrvatskoj maloprodaji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.stara.suvremena.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Teorijski i praktički aspekti marketinga (I) // Suvremena trgovina, 28 (2003), 2; 49-53 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Segetlija, Z. (2003) Teorijski i praktički aspekti marketinga (I). Suvremena trgovina, 28 (2), 49-53.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2003}, pages = {49-53}, keywords = {marketing, znanost o marketingu, trgovinski marketing}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {28}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Teorijski i prakti\v{c}ki aspekti marketinga (I)}, keyword = {marketing, znanost o marketingu, trgovinski marketing} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2003}, pages = {49-53}, keywords = {marketing, marketing science}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {28}, number = {2}, issn = {1330-0180}, keyword = {marketing, marketing science} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Coden Sutree





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font