Pregled bibliografske jedinice broj: 111154
Teorijski i praktički aspekti marketinga (I)
Teorijski i praktički aspekti marketinga (I) // Suvremena trgovina, 28 (2003), 2; 49-53 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 111154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijski i praktički aspekti marketinga (I)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 28
(2003), 2;
49-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
marketing; znanost o marketingu; trgovinski marketing
(marketing; marketing science)
Sažetak
U radu se analizira pojava i razvoj marketinga i znanosti o marketingu, a potom i pojava i razvoj trgovinskoga marketinga i marketinga u trgovini (posebno u maloprodaji) i znanosti o njemu. Analiza se odnosi na uvjete razvijenoga tržišnog gospodarstva u kojima se i pojavio marketing. Na temelju dobivenih spoznaja mogla bi se izvesti prosudba o postojanju marketinga u hrvatskom gospodarstvu i u hrvatskoj maloprodaji, odnosno o mogućnostima i potrebama primjene marketinga u hrvatskoj maloprodaji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Coden Sutree