Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1111398

Multimedijski pristup nastavi gramatike hrvatskoga kao materinskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole


Krumes, Irena; Ružek, Kristina
Multimedijski pristup nastavi gramatike hrvatskoga kao materinskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole // HINIZ - hrvatski inojezični : Croatian L2 / Jelaska, Zrinka ; Gligorić, Igor Marko (ur.).
Zagreb : Klagenfurt: Hrvatsko filološko društvo ; Institut für Slawistik der Alpen-Adria-Universität Klagenfurt, 2020. str. 175-195


CROSBI ID: 1111398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multimedijski pristup nastavi gramatike hrvatskoga kao materinskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole
(A multimedia approach to teach grammar od Croatian as L1 in younger classes of primary school)

Autori
Krumes, Irena ; Ružek, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
HINIZ - hrvatski inojezični : Croatian L2

Urednik/ci
Jelaska, Zrinka ; Gligorić, Igor Marko

Izdavač
Hrvatsko filološko društvo ; Institut für Slawistik der Alpen-Adria-Universität Klagenfurt

Grad
Zagreb : Klagenfurt

Godina
2020

Raspon stranica
175-195

ISBN
978-953-296-189-8

Ključne riječi
nastava materinskoga jezika, nastava jezika, nastava gramatike, multimedijski pristup
(grammar teaching, multimedia approach, classroom teaching, first language teaching)

Sažetak
Multimedijski je pristup gramatici aktualan jer se 2020., u mjesecima izolacije, nastava, iz zdravstvenih razloga, u cijelom svijetu održavala uglavnom na daljinu. Ovaj oblik nastave ostvarivao se uz pomoć informacijsko- komunikacijske tehnologije. U ovom se radu teorijski razmatra multimedijski pristup nastavi gramatike u prva četiri razreda osnovne škole i daje pregled dosadašnjih istraživanja u području gramatike i multimedije. U drugom dijelu rada daju se rezultati istraživanja provedenog 2019. godine. Istraživanje je provedeno u trećim razredima osnovne škole u obliku eksperimenta s usporednim skupinama. Kontrolna skupina učenika pratila je sat gramatike bez primjene medija tijekom nastave, a eksperimentalna skupina usvajala je iste gramatičke sadržaje uz pomoć multimedije. Istraživanjem se željelo utvrditi utječe li multimedijski pristup nastavi gramatike na zadovoljstvo učenika i unaprjeđuje li takav pristup znanje učenika. Na temelju dobivenih rezultata zaključili smo da je nastavnim sadržajima vrlo lako ovladati uporabom multimedije, dok neki zahtijevaju kompleksniju pripremu nastavnih materijala, nastavnih metoda, kao i pristupe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irena Krumes (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.hfiloloskod.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Krumes, Irena; Ružek, Kristina
Multimedijski pristup nastavi gramatike hrvatskoga kao materinskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole // HINIZ - hrvatski inojezični : Croatian L2 / Jelaska, Zrinka ; Gligorić, Igor Marko (ur.).
Zagreb : Klagenfurt: Hrvatsko filološko društvo ; Institut für Slawistik der Alpen-Adria-Universität Klagenfurt, 2020. str. 175-195
Krumes, I. & Ružek, K. (2020) Multimedijski pristup nastavi gramatike hrvatskoga kao materinskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole. U: Jelaska, Z. & Gligorić, I. (ur.) HINIZ - hrvatski inojezični : Croatian L2. Zagreb : Klagenfurt, Hrvatsko filološko društvo ; Institut für Slawistik der Alpen-Adria-Universität Klagenfurt, str. 175-195.
@inbook{inbook, author = {Krumes, Irena and Ru\v{z}ek, Kristina}, year = {2020}, pages = {175-195}, keywords = {nastava materinskoga jezika, nastava jezika, nastava gramatike, multimedijski pristup}, isbn = {978-953-296-189-8}, title = {Multimedijski pristup nastavi gramatike hrvatskoga kao materinskoga jezika u mla\djim razredima osnovne \v{s}kole}, keyword = {nastava materinskoga jezika, nastava jezika, nastava gramatike, multimedijski pristup}, publisher = {Hrvatsko filolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Institut f\"{u}r Slawistik der Alpen-Adria-Universit\"{a}t Klagenfurt}, publisherplace = {Zagreb : Klagenfurt} }
@inbook{inbook, author = {Krumes, Irena and Ru\v{z}ek, Kristina}, year = {2020}, pages = {175-195}, keywords = {grammar teaching, multimedia approach, classroom teaching, first language teaching}, isbn = {978-953-296-189-8}, title = {A multimedia approach to teach grammar od Croatian as L1 in younger classes of primary school}, keyword = {grammar teaching, multimedia approach, classroom teaching, first language teaching}, publisher = {Hrvatsko filolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Institut f\"{u}r Slawistik der Alpen-Adria-Universit\"{a}t Klagenfurt}, publisherplace = {Zagreb : Klagenfurt} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font