Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1111342

Analiza stanja i kretanja vrijednosti najvrijednijih svjetskih brendova


Penavić, Mirko
Analiza stanja i kretanja vrijednosti najvrijednijih svjetskih brendova, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb, Republika Hrvatska


CROSBI ID: 1111342 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza stanja i kretanja vrijednosti najvrijednijih svjetskih brendova
(Analysis of the state and trends in the value of the world's most valuable brands)

Autori
Penavić, Mirko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb, Republika Hrvatska

Datum
16.02

Godina
2021

Stranica
68

Mentor
Knežević, Danijel

Ključne riječi
brend, najvrijedniji svjetski brendovi, BrandZ, analiza brendova
(brand, world's most valubale brands, BrandZ, brand analysis)

Sažetak
Ovaj rad je govorio o brandovima, tj. prijevod na hrvatskom jeziku glasio bi markama, no za potrebe rada koristit će se engleski naziv brand (eng. brand). Marka nije direktno dobar prijevod engleskog pojma brand. Marka ili brand su nastojanje da proizvođač označi svoj proizvod ili uslugu kako bi se razlikovao od sličnih supstituta. Markiranjem ili brandiranjem proizvoda potrošač može znati tko ga je proizveo i imati određenu garanciju kvalitete koju proizvođač garantira svojim žigom. Radom se pokušalo objasniti zašto je brand bitan u današnjem poslovanju, a u kasnijem dijelu rada analizirano je top sto brandova po listi portala „BrandZ“. Nadalje, u radu su sagledani odnosi i promjene u poslovanju najvećih sto brandova u zadnjih deset godina i kroz promjene u rejtingu brandova i njihovom odnosu na listi sto najboljih objašnjene su globalne promjene u poslovnom svijetu i poslovanju uopće. Rad je pratio ekspanziju novih brandova i stanje starijih brandova koji tradicionalno drže mjesto među sto najboljih. Analizom sekundarnih podataka ustanovljene su promjene do kojih dolazi u poslovnom svijetu i kako će se u budućnosti te promjene dalje razvijati. Analiza stanja i kretanja vrijednosti najvrjednijih svjetskih brandova korisna je i za poduzeća ili osobe koje tek kreću u određene poslovne pothvate, dok se analizom top sto poduzeća mogu predvidjeti kretanja na globalnoj razini koja ih mogu pripremiti za djelovanja na lokalnoj razini. Također, analizom najboljih sto poduzeća u zadnjih deset godina moguće je pratiti kretanja poslovanja i jačanje određenih industrija i jačanje poslovanja u pojedinim zemljama. Time se može dobiti uvid u moguća dobra poslovna ulaganja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Europska poslovna škola Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Knežević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Penavić, Mirko
Analiza stanja i kretanja vrijednosti najvrijednijih svjetskih brendova, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb, Republika Hrvatska
Penavić, M. (2021) 'Analiza stanja i kretanja vrijednosti najvrijednijih svjetskih brendova', diplomski rad, diplomski, Zagreb, Republika Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Penavi\'{c}, Mirko}, year = {2021}, pages = {68}, keywords = {brend, najvrijedniji svjetski brendovi, BrandZ, analiza brendova}, title = {Analiza stanja i kretanja vrijednosti najvrijednijih svjetskih brendova}, keyword = {brend, najvrijedniji svjetski brendovi, BrandZ, analiza brendova}, publisherplace = {Zagreb, Republika Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Penavi\'{c}, Mirko}, year = {2021}, pages = {68}, keywords = {brand, world's most valubale brands, BrandZ, brand analysis}, title = {Analysis of the state and trends in the value of the world's most valuable brands}, keyword = {brand, world's most valubale brands, BrandZ, brand analysis}, publisherplace = {Zagreb, Republika Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font