Pregled bibliografske jedinice broj: 1111223
Edukativnost i didaktičnost romana “Posljednji Stipančići” Vjenceslava Novaka
Edukativnost i didaktičnost romana “Posljednji Stipančići” Vjenceslava Novaka // Motrišta, 41 (2008), 122-146 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1111223 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukativnost i didaktičnost romana “Posljednji
Stipančići” Vjenceslava Novaka
Autori
Dragić, Helena
Izvornik
Motrišta (1512-5475) 41
(2008);
122-146
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Realizam, utjecaj Gogoljeve „Kabanice“, kompozicija romana, edukativnost, didaktičnost.
(Realism, influence of Gogol’s The Overcoat, novel’s composition, educational function, didacticism)
Sažetak
U radu se govori o realizmu u Hrvatskoj književnosti te utjecaju ruskoga realizma, posebice Gogoljeve „Kabanice“ na hrvatski realizam. Navodi se i povijesni kontekst hrvatskoga protorealizma i realizma. Nadalje je riječ o kompoziciji romana, fabuli te motivskom svijetu romana. Roman je dokument vremena u kojem je Vjenceslav Novak živio. Novaka smatraju senjskim Šenoom. U radu se posebno interpretira edukativnost i didaktičnost romana „Posljednji Stipančići“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL