Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1111185

Nova perspektiva obiteljskih putovanja


Matošević Radić, Mijana; Jukić, Ivona
Nova perspektiva obiteljskih putovanja // UHPA Stručna revija, 10 (2020), 32-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 1111185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nova perspektiva obiteljskih putovanja
(New perspective of family travels)

Autori
Matošević Radić, Mijana ; Jukić, Ivona

Izvornik
UHPA Stručna revija (1848-8501) 10 (2020); 32-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
obiteljsko putovanje ; subjekti obiteljskog putovanja ; tržišni segmenti ; novi trendovi
(family travel ; family travel subjects ; market segments ; new trends)

Sažetak
Obiteljska putovanja imaju veliki potencijal jer podrazumijevaju putovanja članova obitelji, a tradicionalno se obitelj postavlja u središte ljudskog djelovanja budući da se povezanost djece s članovima obitelji smatra najbližom i najvažnijom emocionalnom vezom između ljudi. Roditelji s djecom kao subjekti obiteljskih putovanja, razlikuju se od drugih turista zbog svoje izrazite usmjerenosti na društvene vrijednosti, poput zajednički provedenog vremena ili stvaranja obiteljskih uspomena. To upućuje da je ključan element obiteljskih putovanja onaj koji ne izbjegava nego uključuje društvene odnose. Putovanja obitelji s djecom zahtijevaju poseban smještaj, prilagođenu prehranu i strukturirano slobodno vrijeme, uključujući posebne cijene koje će zadovoljiti potrebe i zahtjeve ovog tržišnog segmenta. Stoga je za daljnji razvoj obiteljskih putovanja nužna prilagodba svakog detalja putovanja različitim, često i međusobno suprotstavljenim, potrebama roditelja i djece, koja za cilj ima zadovoljstvo svakog člana obitelji, uz kontinuirano nastojanje da se izbjegnu stres i potencijalni konflikti članova obitelji tijekom njihovog odmora. U uvjetima sve užurbanijeg i stresnijeg života putovanja su postala nužna za bijeg iz stresne svakodnevice, a putovanja s članovima obitelji pri tome još pružaju i mogućnosti za jačanje obiteljskih odnosa i uživanje u obiteljskom okruženju. Uvažavajući promjene na tržištu, najviše uspjeha imat će oni organizatori putovanja koji uspiju s klijentima stvoriti „obiteljske odnose“ već u fazi planiranja putovanja što će im omogućiti da na najbolji način razumiju interese i međusobne odnose subjekata obiteljskog putovanja kako bi im mogli ponuditi proizvod koji će nadmašiti njihova očekivanja. Pri tome dodanu vrijednost mogu imati detalji koji se koriste u svrhu iznenađenja, ali i uključivanje tehnoloških inovacija uvijek dragih mlađim generacijama, kao i tehnološki sve naprednijim seniorima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Mijana Matošević Radić (autor)

Avatar Url Ivona Jukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matošević Radić, Mijana; Jukić, Ivona
Nova perspektiva obiteljskih putovanja // UHPA Stručna revija, 10 (2020), 32-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Matošević Radić, M. & Jukić, I. (2020) Nova perspektiva obiteljskih putovanja. UHPA Stručna revija, 10, 32-35.
@article{article, author = {Mato\v{s}evi\'{c} Radi\'{c}, Mijana and Juki\'{c}, Ivona}, year = {2020}, pages = {32-35}, keywords = {obiteljsko putovanje, subjekti obiteljskog putovanja, tr\v{z}i\v{s}ni segmenti, novi trendovi}, journal = {UHPA Stru\v{c}na revija}, volume = {10}, issn = {1848-8501}, title = {Nova perspektiva obiteljskih putovanja}, keyword = {obiteljsko putovanje, subjekti obiteljskog putovanja, tr\v{z}i\v{s}ni segmenti, novi trendovi} }
@article{article, author = {Mato\v{s}evi\'{c} Radi\'{c}, Mijana and Juki\'{c}, Ivona}, year = {2020}, pages = {32-35}, keywords = {family travel, family travel subjects, market segments, new trends}, journal = {UHPA Stru\v{c}na revija}, volume = {10}, issn = {1848-8501}, title = {New perspective of family travels}, keyword = {family travel, family travel subjects, market segments, new trends} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font