Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1111007

SWOT I TOWS ANALIZA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK KAO ALATA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU U POLITIČKIM KAMPANJAMA


Kišić, Alen
SWOT I TOWS ANALIZA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK KAO ALATA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU U POLITIČKIM KAMPANJAMA // South Eastern European journal of communication, 2 (2020), 2; 95-102 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1111007 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SWOT I TOWS ANALIZA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK KAO ALATA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU U POLITIČKIM KAMPANJAMA
(SWOT AND TOWS ANALYSIS OF SOCIAL NETWORK FACEBOOK AS A TOOL FOR PUBLIC RELATIONS IN POLITICAL CAMPAIGNS)

Autori
Kišić, Alen

Izvornik
South Eastern European journal of communication (2712-0430) 2 (2020), 2; 95-102

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
političke kampanje, odnosi s javnošću, SWOT analiza, TOWS matrica, strategija kampanje
(South Eastern European Journal of Communication)

Sažetak
Društvene mreže često služe kao alat političkim strankama i kandidatima za interakciju s potencijalnim glasačima. Opsežnim pregledom literature, identificirane su koristi upotrebe društvenih mreža, poput dobivanja publiciteta, širenja poruka i mobilizacije birača, ali i određeni nedostaci. Stoga se javlja potreba za praćenjem sadržaja koji se objavljuje te analizom utjecaja toga sadržaja na potencijalne birače. U ovome se radu analizira društvena mreža Facebook kao alat za korištenje u svrhu upravljanja odnosima s javnošću u političkim kampanjama. Metodološki pristup uključuje SWOT i TOWS analizu. SWOT se koristi za prepoznavanje ključnih čimbenika u vanjskome okruženju koji se identificiraju kao prilike ili prijetnje te čimbenika iz unutarnjega okruženja koji se mogu opisati kao prednosti ili slabosti korištenja Facebooka u ovu svrhu. SWOT analiza ne pokazuje različite sveze među čimbenicima, pa je razvijena matrica TOWS za identifikaciju strategija koje se mogu temeljiti na snagama, eliminaciji slabosti ili korištenju prilika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Alen Kišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kišić, Alen
SWOT I TOWS ANALIZA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK KAO ALATA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU U POLITIČKIM KAMPANJAMA // South Eastern European journal of communication, 2 (2020), 2; 95-102 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Kišić, A. (2020) SWOT I TOWS ANALIZA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK KAO ALATA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU U POLITIČKIM KAMPANJAMA. South Eastern European journal of communication, 2 (2), 95-102.
@article{article, author = {Ki\v{s}i\'{c}, Alen}, year = {2020}, pages = {95-102}, keywords = {politi\v{c}ke kampanje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, SWOT analiza, TOWS matrica, strategija kampanje}, journal = {South Eastern European journal of communication}, volume = {2}, number = {2}, issn = {2712-0430}, title = {SWOT I TOWS ANALIZA DRU\v{S}TVENE MRE\v{Z}E FACEBOOK KAO ALATA ZA ODNOSE S JAVNO\v{S}\'{C}U U POLITI\v{C}KIM KAMPANJAMA}, keyword = {politi\v{c}ke kampanje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, SWOT analiza, TOWS matrica, strategija kampanje} }
@article{article, author = {Ki\v{s}i\'{c}, Alen}, year = {2020}, pages = {95-102}, keywords = {South Eastern European Journal of Communication}, journal = {South Eastern European journal of communication}, volume = {2}, number = {2}, issn = {2712-0430}, title = {SWOT AND TOWS ANALYSIS OF SOCIAL NETWORK FACEBOOK AS A TOOL FOR PUBLIC RELATIONS IN POLITICAL CAMPAIGNS}, keyword = {South Eastern European Journal of Communication} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font