Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1110932

Stavovi potrošača u promotivnim aktivnostima


Nakić, Stanislav
Stavovi potrošača u promotivnim aktivnostima // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, V (2014), 2; 119-114 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1110932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi potrošača u promotivnim aktivnostima
(Consumer attitudes in promotional activities)

Autori
Nakić, Stanislav

Izvornik
Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta (1847-8107) V (2014), 2; 119-114

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
stavovi potrošača ; oglašavanje ; osobna prodaja ; unapređenje prodaje
(consumer attitudes ; advertising ; personal sales ; sales promotion)

Sažetak
Promocija je element marketinga koji se češće od svih ostalih elemenata pokušava dovesti u čvršću vezu s ponašanjem potrošača. Općenito su prihvaćena stajališta da se svakim elementom promocije (unaprjeđenje prodaje, oglašavanje, osobna prodaja, publicitet, odnosi s javnošću i dr.) može u izvjesnoj mjeri utjecati i na stavove pa time i na ponašanje potrošača. Oglasi mogu djelovati na stavove potrošača kroz niz različitih sadržaja i aspekata. Već i sama vrsta oglasa ima odgovarajući utjecaj na stavove potrošača. Oglasi s ciljem uvjeravanja kupaca mogu djelovati na nastajanje stavova, ali i mijenjanje negativnih stavova u pozitivne. Unaprjeđenje prodaje, kao promotivna aktivnost, ima najčešće izravan utjecaj na stavove potrošača. Sredstva unaprjeđenja prodaje mogu se odraziti na stavove potrošača na različite načine. Kod potrošača ili ne potrošača koji imaju formirane pozitivne stavove prema proizvodu, sredstva unapređenja prodaje u pravilu će pojačati intenzitet tih, pozitivnih stavova, te interes potrošača za kupnju tog proizvoda (veći stupanj privrženosti). Kod potrošača ili ne potrošača koji nemaju formirane stavove prema proizvodu, sredstva unapređenja prodaje imaju za cilj navođenje potrošača na probu i kreiranje pozitivnog iskustva s proizvodom u pravcu nastajanja pozitivnih stavova. Osobnom prodajom na stavove potrošača moguće je utjecati kroz: izgradnju psiholoških profila prodajnog osoblja ; motive i motivaciju prodavača ; edukaciju (stjecanje znanja, vještina i sposobnosti) prodavača te kroz izgradnju pozitivnih stavova prodajnog osoblja prema kupcima i potrošačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Stanislav Nakić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Nakić, Stanislav
Stavovi potrošača u promotivnim aktivnostima // Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, V (2014), 2; 119-114 (domaća recenzija, članak, stručni)
Nakić, S. (2014) Stavovi potrošača u promotivnim aktivnostima. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, V (2), 119-114.
@article{article, author = {Naki\'{c}, Stanislav}, year = {2014}, pages = {119-114}, keywords = {stavovi potro\v{s}a\v{c}a, ogla\v{s}avanje, osobna prodaja, unapre\djenje prodaje}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {V}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Stavovi potro\v{s}a\v{c}a u promotivnim aktivnostima}, keyword = {stavovi potro\v{s}a\v{c}a, ogla\v{s}avanje, osobna prodaja, unapre\djenje prodaje} }
@article{article, author = {Naki\'{c}, Stanislav}, year = {2014}, pages = {119-114}, keywords = {consumer attitudes, advertising, personal sales, sales promotion}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment : stru\v{c}ni \v{c}asopis za teoriju i praksu menad\v{z}menta}, volume = {V}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Consumer attitudes in promotional activities}, keyword = {consumer attitudes, advertising, personal sales, sales promotion} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font