Pregled bibliografske jedinice broj: 1110831
Kamping turizam u ulozi stvaranja konkurentnosti hrvatskog turizma
Kamping turizam u ulozi stvaranja konkurentnosti hrvatskog turizma // Acta Economica Et Turistica, 6 (2020), 1 - 2; 25-40 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1110831 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kamping turizam u ulozi stvaranja konkurentnosti
hrvatskog turizma
(Camping Tourism in the Role of Creating
Competitiveness of the Croatian Tourism)
Autori
Rudančić, Andrea ; Kulić, Katarina
Izvornik
Acta Economica Et Turistica (1849-8469) 6
(2020), 1 - 2;
25-40
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
turizam, konkurentnost, kamping turizam, kvaliteta, Republika Hrvatska
Sažetak
Turizam je moguće, od svih definicija, označiti kao fenomen čija je osnova kretanje i putovanje. Turizam je najprilagodljiviji od svih turističkih grana te je izložen mnogim uplivima, poput političkih, socijalnih i osobnih. Kao odgovor na brzi ritam suvremenog života intenzivno raste potražnja za nedirnutim ekološko čistim područjima, a osobna sigurnost postaje jedan od glavnih kriterija odluke, uz sve veći trend brige za vlastito zdravlje. Kamping turizam je postao globalni fenomen, ako se uzme u obzir izazovan način života u trenucima svjetske pandemije COVID- 19, te savršen odgovor na sve veću potrebu za boravkom u prirodi i sigurnim načinom odmora. Isto tako, kamping turizam je u ogromnom porastu u svijetu, a Republika Hrvatska je značajna destinacija kamping turizma u Europi. Republika Hrvatska ima veliki potencijal za razvoj kamping turizma, s obzirom na to da kampovi sudjeluju s 23 posto smještajnih kapaciteta i 22 posto noćenja u ukupnom hrvatskom turizmu. U ovome se radu analizira i prikazuje postojeće stanje kamping turizma Republike Hrvatske, kako bi se mogle istaknuti daljnje mogućnosti razvoja ove vrste turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija