Pregled bibliografske jedinice broj: 1110744
Utjecaj medija na turizam
Utjecaj medija na turizam // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (2020), 2; 23-31 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1110744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj medija na turizam
(The impact of media on tourism)
Autori
Kos Kavran, Andrijana ; Radiković, Robert ; Herman, Daniel
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 11
(2020), 2;
23-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
offline mediji ; online mediji ; turizam ; Hrvatska ; Austrija
(offline media ; online media ; tourism ; Croatia ; Austria)
Sažetak
Ovaj rad bavi se oblicima medija te njihovom utjecaju na različite aspekte života, a posebna pozornost se obraća na njihov utjecaj na turizam. Poseban fokus je na medijskim fenomenima koji generirajući medije imaju utjecaj na turizam, poput revolucije pametnih telefona i pop kulturnog turizma. Radi boljeg razumijevanja kako se mediji koriste i kakav utjecaj imaju općenito, ali i kako su povezani sa turizmom, u sklopu rada provedeno je istraživanje razlika u korištenju medija na uzorku 194 ispitanika iz Hrvatske i Austrije. Cilj istraživanja je bio utvrditi razlike i sličnosti među ispitanicima prilikom korištenja medija, a koje se odnose i na aktivnosti povezane s turističkim kretanjima. Rezultati istraživanja pokazali su veći utjecaj televizije kao medija na ispitanike iz Hrvatske, a veći utjecaj tiska na ispitanike iz Austrije. Online mediji pokazali su se značajnima bez obzira na karakteristike ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu