Pregled bibliografske jedinice broj: 1110604
1. Dječja recepcija književnih vrsta (Specifična komunikacija s književnim vrstama u kontekstu pisanja grafita na marginama knjiga)
1. Dječja recepcija književnih vrsta (Specifična komunikacija s književnim vrstama u kontekstu pisanja grafita na marginama knjiga) // Kako razvijati kulturu čitanja / Javor, Ranka (ur.).
Zagreb: Knjižnice grada Zagreba, 1999. str. 23-30
CROSBI ID: 1110604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
1. Dječja recepcija književnih vrsta
(Specifična komunikacija s književnim vrstama u
kontekstu pisanja grafita na marginama knjiga)
(Children's Reception of Literary Genres)
Autori
Bacalja, Robert
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kako razvijati kulturu čitanja
Urednik/ci
Javor, Ranka
Izdavač
Knjižnice grada Zagreba
Grad
Zagreb
Godina
1999
Raspon stranica
23-30
ISBN
953-6499-08-8
Ključne riječi
dječja recepcija, grafiti, margine knjiga, književne vrste
(children's reception, graffiti, book margins, literary genres)
Sažetak
Rad istražuje specifičan oblik neposredne komunikacije djece s tekstovima koji su im namijenjeni. Iz takvog oblika komuniciranja saznaje se recepcija pojedinih književnih vrsta. "Grafiti" koje djeca pišu po marginama knjiga u radu se raščlanjuju po skupinama (grafiti tzv. neutralne komunikacije, grafit u kojima se pokušava uspostaviti komunikacija s drugim čitateljima i grafiti književne komunikacije) s obzirom na prisutnost književne ili neknjiževne komunikacije. Premda se referira o pisanju grafita, rad se zalaže za očuvanje knjižnog fonda, za kulturu knjige, no na jedan neformalan način ispituje se i spontano dječje bilježenja iz čega se doznaje koje književne vrste djeca najviše čitaju i koje pisce najviše prihvaćaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija