Pregled bibliografske jedinice broj: 1110454
Uloga roditelja u pisanju domaće zadaće
Uloga roditelja u pisanju domaće zadaće, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1110454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga roditelja u pisanju domaće zadaće
(The role of parents in writing homework)
Autori
Munđer, Lea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
23.06
Godina
2020
Stranica
59
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
domaća zadaća, roditelji, učenici, nastava na daljinu
(homework, parents, students, distance (online) learning)
Sažetak
U ovom je diplomskom radu definirana domaća zadaća i njezina funkcija. Navedene su vrste domaće zadaće te je prikazano kako se domaća zadaća može ocjenjivati. Kao sudionici u pripremanju i pisanju domaće zadaće prepoznati su svi subjekti odgojno-obrazovnog procesa (učenici, učitelji i roditelji). Svaki od subjekata u pisanju domaće zadaće ima ulogu, a cilj ovog diplomskog rada bio je istaknuti ulogu roditelja u pisanju domaće zadaće. Prilikom planiranja istraživanja, svijet je zadesila pandemija koronavirusa, pa je u istraživanje uključena domaća zadaća za vrijeme nastave na daljinu koja se provodila kao jedna od mjera sprečavanja širenja virusa. Rezultati istraživanja pokazali su da se ona promijenila tijekom izvođenja nastave na daljinu. O ulozi roditelja u pisanju domaće zadaće najbolje je bilo ispitati njih same. Ispitanici (roditelji) su ispunjavali upitnik o domaćoj zadaći svoje djece. Ispitivano je koliko vremena dnevno provode pomažući djetetu pri pisanju domaće zadaće i na koji način to rade. Također, roditelji su ispitani o vlastitim kompetencijama i kompetencijama svoje djece kada je u pitanju služenje medijima u svrhu domaće zadaće te o samostalnosti svoje djece u pisanju domaće zadaće. Rezultati su pokazali da velik broj učenika prilikom pisanja domaće zadaće treba pomoć roditelja, a vrsta pomoći koju onu pružaju se razlikuje. Postoje roditelji koji provode puno vremena uz dijete koje piše domaću zadaću, no postoje i oni koju u proces pisanja domaće zadaće nisu uključeni. Istraživanje je potvrdilo veliku ulogu roditelja, kao subjekta odgojno-obrazovnog procesa, u procesu pisanja domaće zadaće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)