Pregled bibliografske jedinice broj: 1110433
Metoda refleksije kao metoda za unapređenje odgojno-obrazovnog procesa
Metoda refleksije kao metoda za unapređenje odgojno-obrazovnog procesa // Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama, 4 (2020), 4; 91-104 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1110433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metoda refleksije kao metoda za unapređenje odgojno-obrazovnog procesa
(Reflection method as a method for improving the educational process)
Autori
Pongračić, Luka ; Marinac, Ana Maria
Izvornik
Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama (2623-9426) 4
(2020), 4;
91-104
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
kompetencije ; motivacija ; promjena pristupa ; refleksivno učenje
(change of approach ; competences ; motivation ; reflective learning)
Sažetak
U ovome je radu predstavljena metoda poučavanja metodom refleksije. U radu je korištena relevantna domaća i strana literatura kako bi se napravio pregled i nabrojale mogućnosti ove metode. Metoda učenja refleksijom temelji se na iskustvenome učenju kojeg u nastavi nije lako ostvarivati jer zahtjeva temeljitiju pripremu nastave te promijenjeni pristup nastavnika. Cilj je ovoga rada približiti, prvenstveno nastavnicima, ali i svim ljudima koji uče, metodu refleksije kako bi se ova metoda mogla koristiti u svakodnevnom radu i učenju. Prikazane su faze poučavanja refleksijom te različite metode i tehnike za refleksivno učenje pomoću kojih je ova metoda izvediva u praksi. Također, analiziran je utjecaj ove metode na razvoj kompetencija nastavnika i učenika, posebice kroz kurikulumski pristup. Važno je naglasiti ulogu motivacije kao jednog od najvažnijih aspekata nastavnog procesa. U radu je obrađena i analizirana motivacija iz perspektive nastavnika te su prikazani različiti načini na koje nastavnici metodom refleksije mogu (i trebaju) utjecati na povećanje vlastite motivacije kako bi mogli bolje motivirati učenike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Scientific Indexing Services