Pregled bibliografske jedinice broj: 1110233
Prema suvremenom dječjem vrtiću: Pedagoška kretanja i promjene u sustavu ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj
Prema suvremenom dječjem vrtiću: Pedagoška kretanja i promjene u sustavu ranog i predškolskog odgoja u Hrvatskoj. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2020 (monografija)
CROSBI ID: 1110233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prema suvremenom dječjem vrtiću: Pedagoška
kretanja i promjene u sustavu ranog i
predškolskog odgoja u Hrvatskoj
(Towards a modern kindergarten: Pedagogical
trends and changes in the system of early and
preschool education in Croatia)
Autori
Mendeš, Branimir
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Hrvatska sveučilišna naklada
Grad
Zagreb
Godina
2020
Stranica
504
ISBN
978-953-169-434-6
Ključne riječi
Hrvatska ; pedagoške koncepcije ; programske orijentacije ; rani i redškolski odgoj ; ustanove
(Croatia ; pedagogical concepts ; program orientations ; early and primary education ; institutions)
Sažetak
Znanstvena studija rezultat je višegodišnjih napora autora usmjerenih prema istraživanju razvoja pedagoških ideja i odgojno-obrazovne prakse u institucijskom ranom i predškolskom odgoju u Hrvatskoj od prvih početaka organizirane djelatnosti do naših dana. Prve predškolske ustanove u našoj zemlji otvaraju se tijekom druge polovice 19. stoljeća. Prethodile su im različite socijalne ustanove koje se počinju osnivati u 15. stoljeću. Ono što povezuje današnje dječje vrtiće i nekadašnje socijalne zavode i slične ustanove je motiv izvanobiteljske skrbi za dijete. Dječji vrtići, kao ustanove predškolskog odgoja, prešli su dugačak razvojni put tijekom kojeg su mijenjali svoja obilježja, koncepcije i orijentacije. Prešli su put od ustanova s naglašenim socijalno-zaštitnim značajkama do ustanova s izrazitim odgojno-obrazovnim značajkama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija