Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1109865

Kvaliteta kroz prizmu društvene odgovornosti


Mutavdžija, Maja; Globočnik Žunac, Ana; Čanadi, Vesna
Kvaliteta kroz prizmu društvene odgovornosti // QUALITY – YESTERDAY, TODAY, TOMORROW / Drljača, Miroslav (ur.).
Crikvenica: Croatian Quality Managers Society, Zagreb, Croatia, 2020. str. 163-172 doi:10.30657/hdmk.2020.11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1109865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta kroz prizmu društvene odgovornosti
(Quality through the prism of social responsibility)

Autori
Mutavdžija, Maja ; Globočnik Žunac, Ana ; Čanadi, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
QUALITY – YESTERDAY, TODAY, TOMORROW / Drljača, Miroslav - Crikvenica : Croatian Quality Managers Society, Zagreb, Croatia, 2020, 163-172

Skup
21. međunarodni simpozij o kvaliteti: Kvaliteta - jučer, danas sutra

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.03.2020. - 20.03.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
društvena odgovornost ; društveno odgovorno poslovanje ; kvaliteta ; norma ISO 26000 ; održivi razvoj
(social responsibility ; corporate social responsibility ; quality ; ISO 26000 ; sustainable developement)

Sažetak
Pojam društvene odgovornosti postao je nezaobilazan kriterij za ocjenu djelovanja organizacija na tržištu kao i za njihov bonitet. Kako su danas mjerila statusa i reputacije znatno složenija, od organizacija se očekuje da demonstriraju moralnu inteligenciju prema svim dionicima te da postanu moralni subjekti koji će, gradeći nove organizacijske mehanizme, uključiti i nove načine razmišljanja i upravljanja. Kako koncept društveno odgovornog poslovanja dobiva na značaju u sve većem broju organizacija, tako je razvijena norma ISO 26000 koja sadrži smjernice o društvenoj odgovornost. Cilj rada je dati pregled literature o normi ISO 26000 koja služi kao pomoć organizacijama u doprinosu održivom razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ana Globočnik Žunac (autor)

Avatar Url Maja Mutavdžija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hdmk.hr fqce.org.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Mutavdžija, Maja; Globočnik Žunac, Ana; Čanadi, Vesna
Kvaliteta kroz prizmu društvene odgovornosti // QUALITY – YESTERDAY, TODAY, TOMORROW / Drljača, Miroslav (ur.).
Crikvenica: Croatian Quality Managers Society, Zagreb, Croatia, 2020. str. 163-172 doi:10.30657/hdmk.2020.11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Mutavdžija, M., Globočnik Žunac, A. & Čanadi, V. (2020) Kvaliteta kroz prizmu društvene odgovornosti. U: Drljača, M. (ur.)QUALITY – YESTERDAY, TODAY, TOMORROW doi:10.30657/hdmk.2020.11.
@article{article, author = {Mutavd\v{z}ija, Maja and Globo\v{c}nik \v{Z}unac, Ana and \v{C}anadi, Vesna}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2020}, pages = {163-172}, DOI = {10.30657/hdmk.2020.11}, keywords = {dru\v{s}tvena odgovornost, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, kvaliteta, norma ISO 26000, odr\v{z}ivi razvoj}, doi = {10.30657/hdmk.2020.11}, title = {Kvaliteta kroz prizmu dru\v{s}tvene odgovornosti}, keyword = {dru\v{s}tvena odgovornost, dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, kvaliteta, norma ISO 26000, odr\v{z}ivi razvoj}, publisher = {Croatian Quality Managers Society, Zagreb, Croatia}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mutavd\v{z}ija, Maja and Globo\v{c}nik \v{Z}unac, Ana and \v{C}anadi, Vesna}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2020}, pages = {163-172}, DOI = {10.30657/hdmk.2020.11}, keywords = {social responsibility, corporate social responsibility, quality, ISO 26000, sustainable developement}, doi = {10.30657/hdmk.2020.11}, title = {Quality through the prism of social responsibility}, keyword = {social responsibility, corporate social responsibility, quality, ISO 26000, sustainable developement}, publisher = {Croatian Quality Managers Society, Zagreb, Croatia}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font