Pregled bibliografske jedinice broj: 1109617
Motivacija i mrežni alati u suvremenoj nastavi
Motivacija i mrežni alati u suvremenoj nastavi // Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama, 3 (2019), 3; 77-88 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1109617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija i mrežni alati u suvremenoj nastavi
(Motivation and network tools)
Autori
Marinac, Ana Maria
Izvornik
Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama (2623-9426) 3
(2019), 3;
77-88
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
motivacija ; mrežni alati ; nastava ; obrazovanje ; tehnologija
(Education, motivation, network tools, teaching, technology.)
Sažetak
Nalazimo se u vremenu velikog tehnološkog napretka, u vremenu kada je teško zamisliti život bez tehnologije, koja, ukoliko ju znamo tako koristiti, utoliko doprinosi napretku ljudskog djelovanja na gotovo svim područjima. Treba naglasiti važnost korištenja mrežnih alata u nastavi već od prvih dana obveznog školovanja, kako bi time učenicima omogućili lakše razumijevanje sadržaja i veću motivaciju za rad i napredak. Ipak, kao i u svemu treba se osvrnuti na moguće poteškoće s kojima se možemo susresti prilikom izrade ili korištenja mrežnih alata u razredu. U radu su spomenute različite alternative metode poučavanja, odnosno učenja, istaknuto je e-učenje, koje se već sada koristi u različitim obrazovnim institucijama u Republici Hrvatskoj. Govorit će se o multimediji u nastavi te principima prema kojima bi se ona trebala koristiti. Mrežni alati u nižim razredima osnovne škole još uvijek nisu dovoljno zastupljeni, a jedan od razloga je nedovoljna educiranost učitelja razredne nastave pa će se razmotriti na koji način učitelji trebaju pristupati novim oblicima poučavanja. Kao važan oblik učenja javlja se i obrazovanje na daljinu, kojemu se još uvijek ne pridaje dovoljna pozornost - na koji način se provodi obrazovanje na daljinu, koje su njegove prednosti i što to znači. Često se mogu čuti prijedlozi o uvođenju nastave Informatike u niže razrede. U radu će se razmotriti razlozi zbog kojih bi Informatika trebala biti obavezan predmet već od prvog razreda osnovne škole. Kroz nekoliko predmeta dani su prijedlozi kako uključiti mrežne alate u nastavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ana Maria Marinac
(autor)