Pregled bibliografske jedinice broj: 1109603
Nauči me igrati - igrifikacijom do boljih rezultata
Nauči me igrati - igrifikacijom do boljih rezultata // MIPRO 2020, 43rd International Convention / Skala ; Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1006-1011 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1109603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nauči me igrati - igrifikacijom do boljih rezultata
(Teach me how to play - by gamification to better
results)
Autori
Ređep, Tamara ; Pavičić Zajec, Tea ; Marčinković Bogomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2020, 43rd International Convention
/ Skala ; Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020, 1006-1011
Skup
43nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2020)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.09.2020. - 02.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Erasmus projekt, igrifikacija ; motivacaija ; osnovna škola ; povijest ; geografija
(Erasmus project, gamification ; motivation ; primary school ; history ; geography)
Sažetak
Aktivna uloga učenika jedna je od glavnih smjernica suvremene nastave pa se zbog toga u nastavi potiče upotreba različitih vrsta igara. Primjena mehanizama, dizajna i elemenata igre u nastavi naziva se igrifikacija. Cilj istraživanja ovog rada bio je ispitati utječe li korištenje edukativne društvene igre potpomognute IKT elementima „Angles and the Dragon“ na motivaciju za učenje predmeta geografije i povijesti kod učenika sedmih i osmih razreda I. osnovne škole Varaždin. Igra je proizašla kao rezultat Erasmus KA2 projekta „Teach me how to play“. Iako nisu potvrđene sve tri postavljene hipoteze, dobiveni rezultati u ovome istraživanju jasan su pokazatelj pozitivnog utjecaja primjene igrifikacije u nastavi kao jedne od mogućih metoda poučavanja koja pridonosi motivaciji učenika i osuvremenjivanju nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski