Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1109603

Nauči me igrati - igrifikacijom do boljih rezultata


Ređep, Tamara; Pavičić Zajec, Tea; Marčinković Bogomir
Nauči me igrati - igrifikacijom do boljih rezultata // MIPRO 2020, 43rd International Convention / Skala ; Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1006-1011 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1109603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nauči me igrati - igrifikacijom do boljih rezultata
(Teach me how to play - by gamification to better results)

Autori
Ređep, Tamara ; Pavičić Zajec, Tea ; Marčinković Bogomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO 2020, 43rd International Convention / Skala ; Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020, 1006-1011

Skup
43nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2020)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.09.2020. - 02.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Erasmus projekt, igrifikacija ; motivacaija ; osnovna škola ; povijest ; geografija
(Erasmus project, gamification ; motivation ; primary school ; history ; geography)

Sažetak
Aktivna uloga učenika jedna je od glavnih smjernica suvremene nastave pa se zbog toga u nastavi potiče upotreba različitih vrsta igara. Primjena mehanizama, dizajna i elemenata igre u nastavi naziva se igrifikacija. Cilj istraživanja ovog rada bio je ispitati utječe li korištenje edukativne društvene igre potpomognute IKT elementima „Angles and the Dragon“ na motivaciju za učenje predmeta geografije i povijesti kod učenika sedmih i osmih razreda I. osnovne škole Varaždin. Igra je proizašla kao rezultat Erasmus KA2 projekta „Teach me how to play“. Iako nisu potvrđene sve tri postavljene hipoteze, dobiveni rezultati u ovome istraživanju jasan su pokazatelj pozitivnog utjecaja primjene igrifikacije u nastavi kao jedne od mogućih metoda poučavanja koja pridonosi motivaciji učenika i osuvremenjivanju nastavnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tamara Ređep (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ređep, Tamara; Pavičić Zajec, Tea; Marčinković Bogomir
Nauči me igrati - igrifikacijom do boljih rezultata // MIPRO 2020, 43rd International Convention / Skala ; Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1006-1011 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ređep, T., Pavičić Zajec, T. & Marčinković Bogomir (2020) Nauči me igrati - igrifikacijom do boljih rezultata. U: Skala & Karolj (ur.)MIPRO 2020, 43rd International Convention.
@article{article, author = {Re\djep, Tamara and Pavi\v{c}i\'{c} Zajec, Tea}, year = {2020}, pages = {1006-1011}, keywords = {Erasmus projekt, igrifikacija, motivacaija, osnovna \v{s}kola, povijest, geografija}, title = {Nau\v{c}i me igrati - igrifikacijom do boljih rezultata}, keyword = {Erasmus projekt, igrifikacija, motivacaija, osnovna \v{s}kola, povijest, geografija}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Re\djep, Tamara and Pavi\v{c}i\'{c} Zajec, Tea}, year = {2020}, pages = {1006-1011}, keywords = {Erasmus project, gamification, motivation, primary school, history, geography}, title = {Teach me how to play - by gamification to better results}, keyword = {Erasmus project, gamification, motivation, primary school, history, geography}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font