Pregled bibliografske jedinice broj: 1109599
Utjecaj korištenja micro:bit tehnologije na učenje programiranja u sklopu nastave informatike u osnovnoj školi
Utjecaj korištenja micro:bit tehnologije na učenje programiranja u sklopu nastave informatike u osnovnoj školi // MIPRO 2018 - 41st International Convention / Skala ; Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018. str. 947-952 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1109599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj korištenja micro:bit tehnologije na
učenje
programiranja u sklopu nastave informatike u
osnovnoj
školi
(The impact of using micro: bit technology on
learning programming as part of teaching
informatics in primary school)
Autori
Ređep, Tamara ; Leček, Tomislav ; Vrbanec, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2018 - 41st International Convention
/ Skala ; Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018, 947-952
ISBN
978-953-233-096-0
Skup
41st International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2018)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2018. - 25.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenje programiranja, micro:bit, nastava informatike, osnovna škola
(learning programming, micro: bit, teaching informatics, primary school)
Sažetak
Učenje programiranja najčešće je učenicima teško i apstraktno, no upotreba micro:bit računala trebala bi im omogućiti da na jednostavan način shvate načela programiranja te da ujedno postanu stvaraoci novih alata s kojima će moći unaprijediti učenje, riješiti problem ili samo se zabaviti. Cilj istraživanja ovog rada bio je ispitati postoji li utjecaj micro:bit tehnologije na učenje programiranja kod učenika šestih, sedmih i osmih razreda osnovne škole koji pohađaju izbornu nastavu informatike i prethodnih su godina učili programirati na klasičan način koristeći programski jezik QBASIC. Na uzorku od 164 učenika utvrđeno je da programirati voli njih 69, 5% a više programirati uz upotrebu micro:bitova želi 76, 2, % učenika. Da je zanimljivije programirati uz upotrebu micro:bitova potpuno se slaže 41, 5% učenika, a da je jednostavnije smatra 45, 1% učenika. Dobiveni rezultati pokazuju pozitivan utjecaj korištenja micro:bit tehnologije na učenje programiranja u sklopu nastave informatike u osnovnoj školi, no analizirajući odgovore po spolu može se zamijetiti puno veći interes za programiranjem kod dječaka, nego kod djevojčica.
Izvorni jezik
Hrvatski