Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1109599

Utjecaj korištenja micro:bit tehnologije na učenje programiranja u sklopu nastave informatike u osnovnoj školi


Ređep, Tamara; Leček, Tomislav; Vrbanec, Damir
Utjecaj korištenja micro:bit tehnologije na učenje programiranja u sklopu nastave informatike u osnovnoj školi // MIPRO 2018 - 41st International Convention / Skala ; Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018. str. 947-952 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1109599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj korištenja micro:bit tehnologije na učenje programiranja u sklopu nastave informatike u osnovnoj školi
(The impact of using micro: bit technology on learning programming as part of teaching informatics in primary school)

Autori
Ređep, Tamara ; Leček, Tomislav ; Vrbanec, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO 2018 - 41st International Convention / Skala ; Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018, 947-952

ISBN
978-953-233-096-0

Skup
41st International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2018)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2018. - 25.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenje programiranja, micro:bit, nastava informatike, osnovna škola
(learning programming, micro: bit, teaching informatics, primary school)

Sažetak
Učenje programiranja najčešće je učenicima teško i apstraktno, no upotreba micro:bit računala trebala bi im omogućiti da na jednostavan način shvate načela programiranja te da ujedno postanu stvaraoci novih alata s kojima će moći unaprijediti učenje, riješiti problem ili samo se zabaviti. Cilj istraživanja ovog rada bio je ispitati postoji li utjecaj micro:bit tehnologije na učenje programiranja kod učenika šestih, sedmih i osmih razreda osnovne škole koji pohađaju izbornu nastavu informatike i prethodnih su godina učili programirati na klasičan način koristeći programski jezik QBASIC. Na uzorku od 164 učenika utvrđeno je da programirati voli njih 69, 5% a više programirati uz upotrebu micro:bitova želi 76, 2, % učenika. Da je zanimljivije programirati uz upotrebu micro:bitova potpuno se slaže 41, 5% učenika, a da je jednostavnije smatra 45, 1% učenika. Dobiveni rezultati pokazuju pozitivan utjecaj korištenja micro:bit tehnologije na učenje programiranja u sklopu nastave informatike u osnovnoj školi, no analizirajući odgovore po spolu može se zamijetiti puno veći interes za programiranjem kod dječaka, nego kod djevojčica.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tamara Ređep (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ređep, Tamara; Leček, Tomislav; Vrbanec, Damir
Utjecaj korištenja micro:bit tehnologije na učenje programiranja u sklopu nastave informatike u osnovnoj školi // MIPRO 2018 - 41st International Convention / Skala ; Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018. str. 947-952 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ređep, T., Leček, T. & Vrbanec, D. (2018) Utjecaj korištenja micro:bit tehnologije na učenje programiranja u sklopu nastave informatike u osnovnoj školi. U: Skala & Karolj (ur.)MIPRO 2018 - 41st International Convention.
@article{article, author = {Re\djep, Tamara and Le\v{c}ek, Tomislav and Vrbanec, Damir}, year = {2018}, pages = {947-952}, keywords = {u\v{c}enje programiranja, micro:bit, nastava informatike, osnovna \v{s}kola}, isbn = {978-953-233-096-0}, title = {Utjecaj kori\v{s}tenja micro:bit tehnologije na u\v{c}enje programiranja u sklopu nastave informatike u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {u\v{c}enje programiranja, micro:bit, nastava informatike, osnovna \v{s}kola}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Re\djep, Tamara and Le\v{c}ek, Tomislav and Vrbanec, Damir}, year = {2018}, pages = {947-952}, keywords = {learning programming, micro: bit, teaching informatics, primary school}, isbn = {978-953-233-096-0}, title = {The impact of using micro: bit technology on learning programming as part of teaching informatics in primary school}, keyword = {learning programming, micro: bit, teaching informatics, primary school}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font