Pregled bibliografske jedinice broj: 1109576
Realizacija m-učenja primjenom BYOD modela u osnovnoj školi
Realizacija m-učenja primjenom BYOD modela u osnovnoj školi // Politehnika, 3 (2020), 2; 27-34 doi:10.36978/cte.3.2.3 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1109576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Realizacija m-učenja primjenom BYOD modela u
osnovnoj školi
(Realisation of m-learning by using BYOD
model in primary school)
Autori
Ređep, Tamara ; Leček, Tomislav ; Pavičić Zajec, Tea
Izvornik
Politehnika (2584-5373) 3
(2020), 2;
27-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
mobilni telefoni ; BYOD ; m-učenje ; bežična mreža ; učenici ; učitelji ; nastava
(mobile phone ; BYOD ; m-learning ; wireless network ; students ; teachers ; teaching)
Sažetak
Mobilno učenje ili m-učenje omogućuje moderan način podrške procesima učenja putem mobilnih uređaja. Jedan od načina realizacije m-učenja je primjena BYOD modela na nastavi, prema kojem učitelji uglavnom iskazuju negativan stav smatrajući da korištenje mobitela u obrazovanju bitno ne pridonosi kvaliteti nastavnog procesa. Istraživanje za potrebe ovog rada provedeno je u ožujku školske godine 2018./2019., na uzorku od 401 učenika predmetne nastave I. i III. OŠ Varaždin. Cilj je bio ispitati stavove i preferencije učenika osnovnih škola o korištenju mobitela u sklopu nastavnog procesa te postoji li razlika u percepciji učenika osnovnih i srednjih škola o dopuštenju da donose vlastite uređaje za aktivnosti povezane sa školom. Rezultati istraživanja pokazuju da čak 65, 69% učenika tvrdi da im je nastava zanimljivija kada smiju koristiti svoj mobilni uređaj, a 70, 38% ispitanika želi da više učitelja primjenjuje BYOD model na nastavi. Također, rezultati pokazuju i da se u svojim razmišljanjima o dopuštenju da donose vlastite uređaje za aktivnosti povezane sa školom ne razlikuju značajno od učenika srednjih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski