Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1109447

Korištenje virtualne i proširene stvarnosti na nastavi engleskog jezika


Vukšan, Bruno; Krstinić, Marija
Korištenje virtualne i proširene stvarnosti na nastavi engleskog jezika // Polytechnic and design, 8 (2020), No. 1-2/2020, 2020.; 52-58 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-1-07 (recenziran, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 1109447 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje virtualne i proširene stvarnosti na nastavi engleskog jezika
(The use of virtual and augmented reality in the English language classroom)

Autori
Vukšan, Bruno ; Krstinić, Marija

Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 8 (2020), No. 1-2/2020, 2020.; 52-58

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
proširena stvarnost, virtualna stvarnost, nove tehnologije, motivacija, engleski jezik
(augmented reality, virtual reality, new technologies, motivation, English language)

Sažetak
U ovom radu analizirane su prednosti i nedostaci korištenja tehnologija proširene i virtualne stvarnosti u nastavi općenito ali i konkretno u nastavi stranog jezika.Također smo pokušali naći što više konkretnih primjera kako upravo i implementirati nove tehnologije u naše učionice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Marija Krstinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Vukšan, Bruno; Krstinić, Marija
Korištenje virtualne i proširene stvarnosti na nastavi engleskog jezika // Polytechnic and design, 8 (2020), No. 1-2/2020, 2020.; 52-58 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-1-07 (recenziran, pregledni rad, stručni)
Vukšan, B. & Krstinić, M. (2020) Korištenje virtualne i proširene stvarnosti na nastavi engleskog jezika. Polytechnic and design, 8 (No. 1-2/2020, 2020.), 52-58 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-1-07.
@article{article, author = {Vuk\v{s}an, Bruno and Krstini\'{c}, Marija}, year = {2020}, pages = {52-58}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-1-07}, keywords = {pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost, nove tehnologije, motivacija, engleski jezik}, journal = {Polytechnic and design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-1-07}, volume = {8}, number = {No. 1-2/2020, 2020.}, issn = {1849-1995}, title = {Kori\v{s}tenje virtualne i pro\v{s}irene stvarnosti na nastavi engleskog jezika}, keyword = {pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost, nove tehnologije, motivacija, engleski jezik} }
@article{article, author = {Vuk\v{s}an, Bruno and Krstini\'{c}, Marija}, year = {2020}, pages = {52-58}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-1-07}, keywords = {augmented reality, virtual reality, new technologies, motivation, English language}, journal = {Polytechnic and design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2020-8-1-07}, volume = {8}, number = {No. 1-2/2020, 2020.}, issn = {1849-1995}, title = {The use of virtual and augmented reality in the English language classroom}, keyword = {augmented reality, virtual reality, new technologies, motivation, English language} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font