Pregled bibliografske jedinice broj: 1109234
Kič u nastavi likovne kulture u nižim razredima osnovne škole
Kič u nastavi likovne kulture u nižim razredima osnovne škole // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 2; 211-225 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1109234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kič u nastavi likovne kulture u nižim razredima
osnovne škole
(Kitsch in teaching art in primary school)
Autori
Kuščević, Dubravka ; Vajić, Ivana
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 67
(2018), 2;
211-225
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastava ; učenici ; učiteljice/učitelji ; vizualna umjetnost
(pupils ; teachers ; visual art)
Sažetak
U radu se istražuje koliko učiteljice/učitelji prepoznaju kič u nastavi Likovne kulture. Istraživanje se odnosi na niže razrede osnovne škole. Rad se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu upoznajemo kič i njegove karakteristike te područja umjetnosti koja taj pojam zahvaća. Drugi dio rada sadrži prikaz istraživanja čiji je cilj bio utvrditi koliko učiteljice/učitelji znaju o kiču. U istraživanju navedenog problema postavljene su četiri hipoteze. Istraživanje je provedeno pomoću anketa na uzorku od 193 učiteljica/učitelja razredne nastave u osnovnim školama s područja Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske, Šibensko-kninske i Zagrebačke županije. Ovim istraživanjem utvrdili smo da učiteljice/učitelji ne poznaju dovoljno problematiku kiča te da bi ga trebale/trebali bolje prepoznavati u učeničkim radovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Likovne umjetnosti