Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1109181

Roditeljski ciljevi, očekivanja obrazovnih postignuća i opći školski uspjeh njihove djece: razlike u očekivanjima zbog pohađanja instrukcija i dopunske nastave


Cerinski, Tomislav
Roditeljski ciljevi, očekivanja obrazovnih postignuća i opći školski uspjeh njihove djece: razlike u očekivanjima zbog pohađanja instrukcija i dopunske nastave // Bjelovarski učitelj : časopis za odgoj i obrazovanje, XXV (2020), 1-3; 8-18 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1109181 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Roditeljski ciljevi, očekivanja obrazovnih postignuća i opći školski uspjeh njihove djece: razlike u očekivanjima zbog pohađanja instrukcija i dopunske nastave
(Parental goals and ecudational accomplichments expectations and general academic achievement of their childred:_differences in expectations due to attendance of private lessons and additional classes)

Autori
Cerinski, Tomislav

Izvornik
Bjelovarski učitelj : časopis za odgoj i obrazovanje (1330-0954) XXV (2020), 1-3; 8-18

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
SEAEA upitnik ; obrazovanje roditelja ; pohađanje dopunske nastave ; pohađanje instrukcija, roditeljska očekivanja
(SEAEA questionnaire ; parental education ; parenting expectations ; attending supplementary classes ; attending instructions)

Sažetak
U Istraživanju je istražena uloga roditeljskih očekivanja prema općem školskom uspjehu djece i pohađanju dopunske nastave i privatnih satova instrukcija. Analiza podataka provedena je na 234 roditelja učenika početkom školske godine 2018./19. Kao mjerni instrument koristila se SEAEA skala obrazovnih aspiracija i očekivanja za adolescente. Rezultati istraživanja pokazuju da djeca roditelja više razine akademskog obrazovanja imaju bolji školski uspjeh te da veći financijski prihodi u obitelji također pokazuju pozitivnu povezanost s općim školskim uspjehom djece. Utvrđena je pozitivna povezanost kod učenika koji pohađaju dopunsku nastavu i instrukcije između zadnje završenog razreda i priprema za bolje obrazovanje te pozitivna korelacija između razine obrazovanja roditelja i roditeljskih očekivanja i vrednovanja obrazovanja. Između roda i općeg školskog uspjeha nisu pronađeni statistički značajne povezanosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tomislav Cerinski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cerinski, Tomislav
Roditeljski ciljevi, očekivanja obrazovnih postignuća i opći školski uspjeh njihove djece: razlike u očekivanjima zbog pohađanja instrukcija i dopunske nastave // Bjelovarski učitelj : časopis za odgoj i obrazovanje, XXV (2020), 1-3; 8-18 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Cerinski, T. (2020) Roditeljski ciljevi, očekivanja obrazovnih postignuća i opći školski uspjeh njihove djece: razlike u očekivanjima zbog pohađanja instrukcija i dopunske nastave. Bjelovarski učitelj : časopis za odgoj i obrazovanje, XXV (1-3), 8-18.
@article{article, author = {Cerinski, Tomislav}, year = {2020}, pages = {8-18}, keywords = {SEAEA upitnik, obrazovanje roditelja, poha\djanje dopunske nastave, poha\djanje instrukcija, roditeljska o\v{c}ekivanja}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj : \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {XXV}, number = {1-3}, issn = {1330-0954}, title = {Roditeljski ciljevi, o\v{c}ekivanja obrazovnih postignu\'{c}a i op\'{c}i \v{s}kolski uspjeh njihove djece: razlike u o\v{c}ekivanjima zbog poha\djanja instrukcija i dopunske nastave}, keyword = {SEAEA upitnik, obrazovanje roditelja, poha\djanje dopunske nastave, poha\djanje instrukcija, roditeljska o\v{c}ekivanja} }
@article{article, author = {Cerinski, Tomislav}, year = {2020}, pages = {8-18}, keywords = {SEAEA questionnaire, parental education, parenting expectations, attending supplementary classes, attending instructions}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj : \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {XXV}, number = {1-3}, issn = {1330-0954}, title = {Parental goals and ecudational accomplichments expectations and general academic achievement of their childred:\_differences in expectations due to attendance of private lessons and additional classes}, keyword = {SEAEA questionnaire, parental education, parenting expectations, attending supplementary classes, attending instructions} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font