Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1108261

Interferencija usmene i pisane književnosti u lektirnim književnim djelima razredne nastave


Brala-Mudrovčić, Jasminka: Kovačević, Marina
Interferencija usmene i pisane književnosti u lektirnim književnim djelima razredne nastave // »Izzivi in nove priložnosti poučevanja na daljavo« / Orel, Mojca ; Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Miletić, Josip (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2020. str. 227-245 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1108261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interferencija usmene i pisane književnosti u lektirnim književnim djelima razredne nastave
(Interference of oral and writtenliterature on the assigned reading list in the first four grades of primary school in Croatia)

Autori
Brala-Mudrovčić, Jasminka: Kovačević, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
»Izzivi in nove priložnosti poučevanja na daljavo« / Orel, Mojca ; Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Miletić, Josip - Ljubljana : EDUvision, 2020, 227-245

ISBN
978-961-94950-6-3

Skup
International Conference EDUvision 2020 "Challenges and New Opportunities of Distance Learning" (EDUvision 2020)

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 03.12.2020. - 05.12.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
usmena književnost ; lektira ; razredna nastava ; interferencije
(oral literature ; assigned reading list ; lower grades of primary school ; interference)

Sažetak
U radu se istražuje usmena književnost u lektirnim književnim djelima razredne nastave. Polazište za proučavanje prožimanja usmene književnosti su lektirna književna djela s popisa lektire za razrednu nastavu koje je propisalo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta u dokumentu Nacionalni program za osnovu školu. Cilj rada je izdvojiti lektirna književna djela isključivo nacionalne književnosti koja interferiraju s usmenom književnošću. Dolazi se do spoznaja kako je usmena književnost poprilično zastupljena u lektirnim književnim djelima razredne nastave. Taj broj je nešto veći u višim razredima (trećim i četvrtim) jer u nižim (prvim i drugim) prevladavaju isključivo slikovnice, a usmena književnost je u većem broju prisutnija u dječjim pjesmama i proznim djelima. Interferencije su se najviše odvijale na temelju zavičajnosti i domoljubnosti, tema i motiva te usmenoknjiževnih oblika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Književnost



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasminka Brala Mudrovčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brala-Mudrovčić, Jasminka: Kovačević, Marina
Interferencija usmene i pisane književnosti u lektirnim književnim djelima razredne nastave // »Izzivi in nove priložnosti poučevanja na daljavo« / Orel, Mojca ; Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Miletić, Josip (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2020. str. 227-245 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brala-Mudrovčić, Jasminka: Kovačević, Marina (2020) Interferencija usmene i pisane književnosti u lektirnim književnim djelima razredne nastave. U: Orel, M., Brala-Mudrovčić, J. & Miletić, J. (ur.)»Izzivi in nove priložnosti poučevanja na daljavo«.
@article{article, year = {2020}, pages = {227-245}, keywords = {usmena knji\v{z}evnost, lektira, razredna nastava, interferencije}, isbn = {978-961-94950-6-3}, title = {Interferencija usmene i pisane knji\v{z}evnosti u lektirnim knji\v{z}evnim djelima razredne nastave}, keyword = {usmena knji\v{z}evnost, lektira, razredna nastava, interferencije}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, year = {2020}, pages = {227-245}, keywords = {oral literature, assigned reading list, lower grades of primary school, interference}, isbn = {978-961-94950-6-3}, title = {Interference of oral and writtenliterature on the assigned reading list in the first four grades of primary school in Croatia}, keyword = {oral literature, assigned reading list, lower grades of primary school, interference}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font