Pregled bibliografske jedinice broj: 1108258
Women in adult education in contemporary society
Women in adult education in contemporary society // Ličnost u suvremenom društvu: obrazovanje, razvoj i samorealizacija / Mihajlova, Olga ; Kudinov, Sergej (ur.).
Moskva: Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Međunarodna akademija nauke i pedagoškog obrazovanja ; Psihološki institut ruske akademije obrazovanja, 2020. str. 255-263 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1108258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Women in adult education in contemporary society
Autori
Vrcelj, Sofija ; Zovko, Anita ; Kušić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ličnost u suvremenom društvu: obrazovanje, razvoj i samorealizacija
/ Mihajlova, Olga ; Kudinov, Sergej - Moskva : Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Međunarodna akademija nauke i pedagoškog obrazovanja ; Psihološki institut ruske akademije obrazovanja, 2020, 255-263
ISBN
978-5-209-10662-3
Skup
Ličnost u savremenom društvu: obrazovanje, razvoj, samorealizacija
Mjesto i datum
Moskva, Ruska Federacija, 19.11.2020. - 20.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
adult education ; women, obstacles ; male culture
(adult education ; women ; obstacles ; male culture.)
Sažetak
A gender-based approach to adult education, fragmented by dif-ferent modalities, concepts and contexts, can and does point to a gap between the obstacles men and women face. This paper analyzes the position of women in adult education. The research results suggest different obstacles to the education of adult women, which are institu- tional, content and family-oriented. Although these obstacles are not explicitly visible, the participants believe that male culture dominates in the implementation and valorisation of the educational process and family responsibilities interfere with their obligations in the educa- tional process. Nevertheless, the participants define education as a powerful means of empowerment that makes women competitive in the (male) labour market.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-184 - Kritički diskurs didaktičkih modela i kompetencija nastavnika u obrazovanju odraslih (Zovko, Anita, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Rijeci