Pregled bibliografske jedinice broj: 1108108
PROSOCIJALNO I AGRESIVNO PONAŠANJE DJECE: USPOREDBA DOPRINOSA REDOVITOG PREDŠKOLSKOG PROGRAMA I POSEBNIH PROGRAMA S GLAZBENIM ODGOJEM
PROSOCIJALNO I AGRESIVNO PONAŠANJE DJECE: USPOREDBA DOPRINOSA REDOVITOG PREDŠKOLSKOG PROGRAMA I POSEBNIH PROGRAMA S GLAZBENIM ODGOJEM // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 103-103 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1108108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PROSOCIJALNO I AGRESIVNO PONAŠANJE DJECE:
USPOREDBA
DOPRINOSA REDOVITOG PREDŠKOLSKOG PROGRAMA I
POSEBNIH PROGRAMA S GLAZBENIM ODGOJEM
(Children`s prosocial and aggressive behavior:
Comparison of contributions of regular
preschool programs and special program with
music education)
Autori
Švik, Marinela ; Zuliani, Đeni
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment
/ - , 2018, 103-103
Skup
4. dani obrazovnih znanosti = 4th Days of Educational Sciences
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.10.2018. - 26.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
prosocijalno ponašanje ; agresivno ponašanje ; programi predškolskog odgoja ; glazbeni odgoj ; rodne razlike
(prosocial behavior ; aggressive behavior ; preschool programs ; music education ; gender differences)
Sažetak
Jedan od temeljnih ciljeva svih programa predškolskog odgoja je procesom socijalizacije razvijati socijalne vještine djece. Obzirom na neupitnu važnost socijalnih vještina te rastući problem asocijalne djece i djece s poremećajima u ponašanju cilj je ovog istraživanja utvrditi doprinos različitih programa predškolskog odgoja prosocijalnom i agresivnom ponašanju djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)