Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1108108

PROSOCIJALNO I AGRESIVNO PONAŠANJE DJECE: USPOREDBA DOPRINOSA REDOVITOG PREDŠKOLSKOG PROGRAMA I POSEBNIH PROGRAMA S GLAZBENIM ODGOJEM


Švik, Marinela; Zuliani, Đeni
PROSOCIJALNO I AGRESIVNO PONAŠANJE DJECE: USPOREDBA DOPRINOSA REDOVITOG PREDŠKOLSKOG PROGRAMA I POSEBNIH PROGRAMA S GLAZBENIM ODGOJEM // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 103-103 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1108108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PROSOCIJALNO I AGRESIVNO PONAŠANJE DJECE: USPOREDBA DOPRINOSA REDOVITOG PREDŠKOLSKOG PROGRAMA I POSEBNIH PROGRAMA S GLAZBENIM ODGOJEM
(Children`s prosocial and aggressive behavior: Comparison of contributions of regular preschool programs and special program with music education)

Autori
Švik, Marinela ; Zuliani, Đeni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment / - , 2018, 103-103

Skup
4. dani obrazovnih znanosti = 4th Days of Educational Sciences

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.10.2018. - 26.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
prosocijalno ponašanje ; agresivno ponašanje ; programi predškolskog odgoja ; glazbeni odgoj ; rodne razlike
(prosocial behavior ; aggressive behavior ; preschool programs ; music education ; gender differences)

Sažetak
Jedan od temeljnih ciljeva svih programa predškolskog odgoja je procesom socijalizacije razvijati socijalne vještine djece. Obzirom na neupitnu važnost socijalnih vještina te rastući problem asocijalne djece i djece s poremećajima u ponašanju cilj je ovog istraživanja utvrditi doprinos različitih programa predškolskog odgoja prosocijalnom i agresivnom ponašanju djece.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Đeni Zuliani Blašković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.idi.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Švik, Marinela; Zuliani, Đeni
PROSOCIJALNO I AGRESIVNO PONAŠANJE DJECE: USPOREDBA DOPRINOSA REDOVITOG PREDŠKOLSKOG PROGRAMA I POSEBNIH PROGRAMA S GLAZBENIM ODGOJEM // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 103-103 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo)
Švik, M. & Zuliani, Đ. (2018) PROSOCIJALNO I AGRESIVNO PONAŠANJE DJECE: USPOREDBA DOPRINOSA REDOVITOG PREDŠKOLSKOG PROGRAMA I POSEBNIH PROGRAMA S GLAZBENIM ODGOJEM. U: 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment.
@article{article, author = {\v{S}vik, Marinela and Zuliani, \DJeni}, year = {2018}, pages = {103-103}, keywords = {prosocijalno pona\v{s}anje, agresivno pona\v{s}anje, programi pred\v{s}kolskog odgoja, glazbeni odgoj, rodne razlike}, title = {PROSOCIJALNO I AGRESIVNO PONA\v{S}ANJE DJECE: USPOREDBA DOPRINOSA REDOVITOG PRED\v{S}KOLSKOG PROGRAMA I POSEBNIH PROGRAMA S GLAZBENIM ODGOJEM}, keyword = {prosocijalno pona\v{s}anje, agresivno pona\v{s}anje, programi pred\v{s}kolskog odgoja, glazbeni odgoj, rodne razlike}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}vik, Marinela and Zuliani, \DJeni}, year = {2018}, pages = {103-103}, keywords = {prosocial behavior, aggressive behavior, preschool programs, music education, gender differences}, title = {Children`s prosocial and aggressive behavior: Comparison of contributions of regular preschool programs and special program with music education}, keyword = {prosocial behavior, aggressive behavior, preschool programs, music education, gender differences}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font