Pregled bibliografske jedinice broj: 1107983
Vizualizacija u nastavi kemije
Vizualizacija u nastavi kemije // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 3; 357-363 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1107983 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualizacija u nastavi kemije
(Visualisation in teaching Chemistry)
Autori
Vladušić, Roko ; Mrklić, Željko
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 146
(2005), 3;
357-363
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vizualizacija ; informacijsko - komunikacijska tehnologija ; kemijske promjene ; učenje na daljinu ; nastava kemije ; vizualni diktat
(visualisation ; information and communication technology ; chemical changes ; distance learning ; teaching chemistry ; visual dictation)
Sažetak
NAstavne sadržaje kemije nužno je vizualizirati radi objašnjavanja strukture tvari, kemijskih promjena i procesa. Takav način predočavanja ne rezultira samo većim zanimanjem za nastavnu građu, već izravno utječe i na kvalitetu znanja. U širokom izboru sredstava vizualizacije potrebno je izabrati ona koja najjednostavnije i najvjernije prikazuju određeni problem. Uporabom ICT-a moguće je predočiti nevidljivi svijet atoma, molekula i kristala te njihove interakcije, što osigurava kraći i kvalitetniji put do učenikova znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts, Social Services
- Worldwide Political Science Abstracts
- Linguistics & Language Behavior Abstracts Education Research Complete with Full Text (EBSCO)
- ERA-Educational Research Abstracts
- Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH