Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1107980

Komunikacijsko-medijske kompetencije nastavnika i učenika


Caktaš, Josipa; Vidaković, Josip
Komunikacijsko-medijske kompetencije nastavnika i učenika // Cjelovitost Zabiokovlja - pluridisciplinarni pristup - Zbornik radova IV međunarodno znanstveno-stručne konferencije o Zabiokovlju
Ljubuški, Bosna i Hercegovina; Vrgorac, Hrvatska: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 314-329 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1107980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijsko-medijske kompetencije nastavnika i učenika
(Teacher and pupil communication competence)

Autori
Caktaš, Josipa ; Vidaković, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Cjelovitost Zabiokovlja - pluridisciplinarni pristup - Zbornik radova IV međunarodno znanstveno-stručne konferencije o Zabiokovlju / - : FRAM-ZIRAL, 2011, 314-329

ISBN
978-9958-37-056-4

Skup
Cjelovitost Zabiokovlja - pluridisciplinarni pristup

Mjesto i datum
Ljubuški, Bosna i Hercegovina; Vrgorac, Hrvatska, 05.05.2011. - 06.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kompetencije, komunikacija, mediji, nastavnik, škola, učenik, znanje
(competences, communication, media, teacher, school, pupil, knowledge)

Sažetak
U suvremenom odgojno-obrazovnom djelovanju interakcija između nastavnika i učenika podrazumijeva posjedovanje, uporabu te upravljanje određenim kompetencijama. Smisao nastave treba s realizacije planova i programa usmjeriti na razvoj ljudskih potencijala i različitih kompetencija jer u tehnološki razvijenim društvima (sa)znanja postaju lako dostupna gomilanjem i kanaliziranjem informacija kroz različite medije. U radu je dan prikaz rezultata anketnog istraživanja na uzorku od 211 učenika sedmih razreda i njihovih razrednika s područja Splita i Ljubuškog kojim se utvrdilo kada, koliko i koje medije učenici koriste kao i postojanje sličnosti kod učenika u Splitu i Ljubuškom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Josip Vidaković (autor)

Avatar Url Josipa Caktaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Caktaš, Josipa; Vidaković, Josip
Komunikacijsko-medijske kompetencije nastavnika i učenika // Cjelovitost Zabiokovlja - pluridisciplinarni pristup - Zbornik radova IV međunarodno znanstveno-stručne konferencije o Zabiokovlju
Ljubuški, Bosna i Hercegovina; Vrgorac, Hrvatska: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 314-329 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Caktaš, J. & Vidaković, J. (2011) Komunikacijsko-medijske kompetencije nastavnika i učenika. U: Cjelovitost Zabiokovlja - pluridisciplinarni pristup - Zbornik radova IV međunarodno znanstveno-stručne konferencije o Zabiokovlju.
@article{article, author = {Cakta\v{s}, Josipa and Vidakovi\'{c}, Josip}, year = {2011}, pages = {314-329}, keywords = {kompetencije, komunikacija, mediji, nastavnik, \v{s}kola, u\v{c}enik, znanje}, isbn = {978-9958-37-056-4}, title = {Komunikacijsko-medijske kompetencije nastavnika i u\v{c}enika}, keyword = {kompetencije, komunikacija, mediji, nastavnik, \v{s}kola, u\v{c}enik, znanje}, publisher = {FRAM-ZIRAL}, publisherplace = {Ljubu\v{s}ki, Bosna i Hercegovina; Vrgorac, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cakta\v{s}, Josipa and Vidakovi\'{c}, Josip}, year = {2011}, pages = {314-329}, keywords = {competences, communication, media, teacher, school, pupil, knowledge}, isbn = {978-9958-37-056-4}, title = {Teacher and pupil communication competence}, keyword = {competences, communication, media, teacher, school, pupil, knowledge}, publisher = {FRAM-ZIRAL}, publisherplace = {Ljubu\v{s}ki, Bosna i Hercegovina; Vrgorac, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font