Pregled bibliografske jedinice broj: 1107947
SAMOPROCJENA MEDIJSKE KOMPETENCIJE STUDENATA NASTAVNIČKIH STUDIJA I NASTAVNIČKOG MODULA FILOZOFSKOG FAKULTETA U RIJECI
SAMOPROCJENA MEDIJSKE KOMPETENCIJE STUDENATA NASTAVNIČKIH STUDIJA I NASTAVNIČKOG MODULA FILOZOFSKOG FAKULTETA U RIJECI // Društvene i humanističke studije, 11 (2020), 2; 335-358 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1107947 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SAMOPROCJENA MEDIJSKE KOMPETENCIJE STUDENATA
NASTAVNIČKIH STUDIJA I NASTAVNIČKOG MODULA
FILOZOFSKOG FAKULTETA U RIJECI
(SELF-ASSESSMENT OF MEDIA COMPETENCY OF STUDENTS
OF TEACHING STUDIES AND THE TEACHER MODULE OF THE
FACULTY OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES IN
RIJEKA)
Autori
Zovko, Anita ; Šajer, Vanda
Izvornik
Društvene i humanističke studije (2490-3604) 11
(2020), 2;
335-358
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
medijska pedagogija, medijska pismenost, medijsko obrazovanje, medijska kompetencija, obrazovanje nastavnika
(media pedagogy, media literacy, media education, media competency, teacher education)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati kvantitativnog istraživanja samoprocjene medijske kompetencije studenata nastavničkih studija i nastavničkog modula Filozofskog fakulteta u Rijeci. Istraživanje je provedeno kvantitativnom metodologijom, a instrument je bio kvantitativni upitnik kojim se mjerila samoprocjena dimenzija medijske kompetencije studenata. Tvrdnje su u upitniku bile podijeljene u tri skupine sukladno dimenzijama medijske kompetencije, a to su: korištenje medija, medijska didaktika te kritička analiza medijskih sadržaja. Podaci dobiveni putem upitnika samoprocjene su kodirani i statistički obrađeni pomoću programa IBM SPSS. Rezultati istraživanja su pokazali da studenti procjenjuju svoje razine rukovanja medijima i medijske didaktike nešto višima negoli razinu kritičke analize medijskih sadržaja. Kako bi budući nastavnici bili kompetentni obrazovati djecu koja odrastaju okružena medijskom tehnologijom, potrebno je na diplomske studije nastavničkih fakulteta i nastavničkog modula uvesti programe koji bi im osigurali medijsku kompetenciju. Ovo istraživanje može poslužiti kao procjena sadašnjeg stanja samoprocjene medijske kompetentnosti kako bi se razmotrile potrebe za osnaživanje medijskih kompetencija studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-184 - Kritički diskurs didaktičkih modela i kompetencija nastavnika u obrazovanju odraslih (Zovko, Anita, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Anita Zovko
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- norveška baza ERIHPLUS