Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1107903

Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu


Šimek, Lucija; Ledić, Jasminka; Martinac Dorčić, Tamara
Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3 - 4; 291-314 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1107903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu
(Educational specialists’ competences for inclusive practice)

Autori
Šimek, Lucija ; Ledić, Jasminka ; Martinac Dorčić, Tamara

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 161 (2020), 3 - 4; 291-314

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju ; inkluzija ; kompetencija ; pedagog ; škola
(children with developmental disabilities ; inclusion ; competence ; educational specialists ; school)

Sažetak
Rezultati istraživanja upućuju da se pedagozi, nastavnici i odgojitelji ne percipiraju kao dovoljno kompetentni za odgojno-obrazovni rad u inkluzivnom okruženju. Temeljem toga, u ovom se istraživanju krenulo od pretpostavke da školski pedagozi procjenjuju da nisu dovoljno kompetentni za inkluzivnu praksu. Cilj je istraživanja bio utvrditi percepciju pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama o vlastitoj kompetentnosti za inkluzivnu praksu. Opću kompetentnost za inkluzivnu praksu ispitanici su procijenili relativno visoko, a kada je riječ o konkretnim teškoćama onda se procjena kompetentnosti smanjuje. Pedagozi se najviše kompetentnima smatraju za odgojno-obrazovni rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju, dok najmanju kompetentnost procjenjuju za odgojno- obrazovni rad s učenicima s oštećenjem sluha i s učenicima s poremećajima iz autističnog spektra.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šimek, Lucija; Ledić, Jasminka; Martinac Dorčić, Tamara
Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3 - 4; 291-314 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Šimek, L., Ledić, J. & Martinac Dorčić, T. (2020) Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu. Napredak (Zagreb), 161 (3 - 4), 291-314.
@article{article, author = {\v{S}imek, Lucija and Ledi\'{c}, Jasminka and Martinac Dor\v{c}i\'{c}, Tamara}, year = {2020}, pages = {291-314}, keywords = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, inkluzija, kompetencija, pedagog, \v{s}kola}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {3 - 4}, issn = {1330-0059}, title = {Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu}, keyword = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, inkluzija, kompetencija, pedagog, \v{s}kola} }
@article{article, author = {\v{S}imek, Lucija and Ledi\'{c}, Jasminka and Martinac Dor\v{c}i\'{c}, Tamara}, year = {2020}, pages = {291-314}, keywords = {children with developmental disabilities, inclusion, competence, educational specialists, school}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {3 - 4}, issn = {1330-0059}, title = {Educational specialists’ competences for inclusive practice}, keyword = {children with developmental disabilities, inclusion, competence, educational specialists, school} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font