Pregled bibliografske jedinice broj: 1107650
Filozofija snimanja na primjeru filma "The Tree of Life" redatelja T. Malicka i snimatelja E. Lubezkog
Filozofija snimanja na primjeru filma "The Tree of Life" redatelja T. Malicka i snimatelja E. Lubezkog, 2020., diplomski rad, diplomski, Akademija dramske umjetnosti / Odsjek snimanja, Zagreb
CROSBI ID: 1107650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Filozofija snimanja na primjeru filma "The Tree of Life" redatelja T.
Malicka i snimatelja E. Lubezkog
(The philosophy of filmmaking on the example of film "The Tree of life"
from director T. Malick and cinematographer E. Lubezki)
Autori
Magdalena Ptiček
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Akademija dramske umjetnosti / Odsjek snimanja
Mjesto
Zagreb
Datum
26.06
Godina
2020
Stranica
51
Mentor
Branko Linta
Ključne riječi
The Tree of Life, Emmanuel Lubezki, Terrence Malick, filozofija, filozofski film, Wittgenstein, značenje, slika, Emerson, iskustvo, snimanje, snimatelj, kamera, prirodno svjetlo
(The Tree of Life, Emmanuel Lubezki, Terrence Malick, philosophy, Wittgenstein, meaning, picture, Emerson, cinematography, cinematographer, camera, natural light, experience)
Sažetak
U ovom radu, na primjeru filma The Tree of Life redatelja Terrencea Malicka opisat ću odnos filozofije i snimateljskog rada. Istraţit ću filozofska tumačenja sadrţaja filma te naći primjenu istih na pristup snimanju. Kao polazišnu točku koristim postavku da je slika glavni nositelj značenja filma te ću analizom snimateljskih postupaka istraţiti kako je Emmanuel Lubezki ostvario filozofiju snimanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filmska umjetnost (filmske, elektroničke i medijske umjetnosti pokretnih slika)