Pregled bibliografske jedinice broj: 1107125
Utjecaj 6-mjesečnog treniranja u "školi košarke" na razvoj nekih motoričkih sposobnosti učenika osmih razreda
Utjecaj 6-mjesečnog treniranja u "školi košarke" na razvoj nekih motoričkih sposobnosti učenika osmih razreda // Proceedings book of 3rd International Conference "Contemporary Kinesiology" / Maleš, Boris ; Miletić, Đurđica ; Kondrič, Miran ; Kvesić, Mladen (ur.).
Split: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008. str. 136-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1107125 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj 6-mjesečnog treniranja u "školi
košarke" na razvoj nekih motoričkih sposobnosti
učenika osmih razreda
(The impact of 6 months of training in a
“basketball school” on the development of some
motor skills of eighth graders)
Autori
Krstić, Tihomir ; Granić, Ivan ; Spasić, Miodrag
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Proceedings book of 3rd International Conference "Contemporary Kinesiology"
/ Maleš, Boris ; Miletić, Đurđica ; Kondrič, Miran ; Kvesić, Mladen - Split : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008, 136-141
Skup
3rd International Conference "Contemporary Kinesiology"
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 28.11.2008. - 30.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
škola ; motoričke sposobnosti ; košarka
(school ; motor skills ; basketball)
Sažetak
Hoće li kod učenika osmih razreda, koji treniraju u „školi košarke“ doći do većeg poboljšanja nekih motoričkih sposobnosti nego kod učenika osmih razreda koji su uključeni samo u nastavu Tjelesne i zdravstvene kulture? Testirane su dvije skupine ispitanika: 17 učenika koji osim redovne nastave Tjelesne i zdravstvene kulture treniraju u „Školi košarke“ i 32 učenika uključenih samo u nastavu Tjelesne i zdravstvene kulture. Ispitanici su testirani s pet testova koji opisuju pet različitih motoričkih sposobnosti. Pretpostavku da će aktivnosti koje se apliciraju češće od nastave TZK, makar i niskog intenziteta, proizvesti značajne razlike u promjenama testiranih sposobnosti između skupina nakon završetka 6- mjesečnog eksperimentalnog programa, potvrdili su rezultati testiranja. Eksperimentalna skupina učenika pokazala je kvantitativno veće pomake u svim testiranim motoričkim sposobnostima, a u testovima MPT, MPR i MTR se statistički značajno razlikuje od kontrolne skupine, što se u inicijalnom testiranju nije pokazalo. Treniranje u „Školi košarke” može poboljšati naše motoričke sposobnosti, naročito one koje se testiraju obveznim programom u školi, pa ju je poželjno uključiti u nastavne sadržaje i izvannastavne aktivnosti, kao nužnu nadopunu nedovoljnoj frekvenciji podražaja, predviđenu programom nastave Tjelesne i zdravstvene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija