Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1106900

Stavovi učenika o nastavi na daljinu tijekom pandemije – prijedlozi unaprjeđivanja


Brebrić, Zdenka
Stavovi učenika o nastavi na daljinu tijekom pandemije – prijedlozi unaprjeđivanja // Bjelovarski učitelj - časopis za odgoj i obrazovanje, 25 (2020), 1-3; 32-40 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1106900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika o nastavi na daljinu tijekom pandemije – prijedlozi unaprjeđivanja
(Student’s attitudes towards distanced learning during the pandemic – improvement propositions)

Autori
Brebrić, Zdenka

Izvornik
Bjelovarski učitelj - časopis za odgoj i obrazovanje (1330-0954) 25 (2020), 1-3; 32-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
nastava na daljinu, pandemija, učenici predmetne nastave
(distanced learning, pandemic, elementary school students (grades 5-8))

Sažetak
U prvom valu pandemije koronavirusa odgojno- obrazovni sustav i svi njeni dionici bili su suočeni s neočekivanim prijelazom iz poznatog sustava nastave u školi na nastavu na daljinu. Ovaj rad bavi se stavovima učenika, polaznika predmetne nastave iz šest osnovnih škola u RH, o nastavi na daljinu na kraju nastavne godine 2019./2020. Proučavalo se nekoliko aspekata nastave na daljinu: zadovoljstvo uopće, procjena jasnoće i načina poučavanja te komunikacija s učiteljima, količina obveza, dnevni boravak za računalom, slobodno vrijeme i prijedlozi učenika za poboljšanje nastave na daljinu. Rezultati pokazuju umjereno zadovoljstvo, preveliku količinu zadaća i najčešće pisanu komunikaciju u poučavanju, dovoljno slobodnog vremena, ali boravak za računalom 4 i više sati dnevno. Učenički prijedlozi za poboljšanje: više direktne komunikacije u poučavanju, manje zadaća i kvalitetnije objašnjavanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenka Brebrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brebrić, Zdenka
Stavovi učenika o nastavi na daljinu tijekom pandemije – prijedlozi unaprjeđivanja // Bjelovarski učitelj - časopis za odgoj i obrazovanje, 25 (2020), 1-3; 32-40 (domaća recenzija, članak, stručni)
Brebrić, Z. (2020) Stavovi učenika o nastavi na daljinu tijekom pandemije – prijedlozi unaprjeđivanja. Bjelovarski učitelj - časopis za odgoj i obrazovanje, 25 (1-3), 32-40.
@article{article, author = {Brebri\'{c}, Zdenka}, year = {2020}, pages = {32-40}, keywords = {nastava na daljinu, pandemija, u\v{c}enici predmetne nastave}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj - \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {25}, number = {1-3}, issn = {1330-0954}, title = {Stavovi u\v{c}enika o nastavi na daljinu tijekom pandemije – prijedlozi unaprje\djivanja}, keyword = {nastava na daljinu, pandemija, u\v{c}enici predmetne nastave} }
@article{article, author = {Brebri\'{c}, Zdenka}, year = {2020}, pages = {32-40}, keywords = {distanced learning, pandemic, elementary school students (grades 5-8)}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj - \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {25}, number = {1-3}, issn = {1330-0954}, title = {Student’s attitudes towards distanced learning during the pandemic – improvement propositions}, keyword = {distanced learning, pandemic, elementary school students (grades 5-8)} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font