Pregled bibliografske jedinice broj: 1106900
Stavovi učenika o nastavi na daljinu tijekom pandemije – prijedlozi unaprjeđivanja
Stavovi učenika o nastavi na daljinu tijekom pandemije – prijedlozi unaprjeđivanja // Bjelovarski učitelj - časopis za odgoj i obrazovanje, 25 (2020), 1-3; 32-40 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1106900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika o nastavi na daljinu tijekom
pandemije – prijedlozi unaprjeđivanja
(Student’s attitudes towards distanced learning
during the pandemic – improvement propositions)
Autori
Brebrić, Zdenka
Izvornik
Bjelovarski učitelj - časopis za odgoj i obrazovanje (1330-0954) 25
(2020), 1-3;
32-40
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava na daljinu, pandemija, učenici predmetne nastave
(distanced learning, pandemic, elementary school students (grades 5-8))
Sažetak
U prvom valu pandemije koronavirusa odgojno- obrazovni sustav i svi njeni dionici bili su suočeni s neočekivanim prijelazom iz poznatog sustava nastave u školi na nastavu na daljinu. Ovaj rad bavi se stavovima učenika, polaznika predmetne nastave iz šest osnovnih škola u RH, o nastavi na daljinu na kraju nastavne godine 2019./2020. Proučavalo se nekoliko aspekata nastave na daljinu: zadovoljstvo uopće, procjena jasnoće i načina poučavanja te komunikacija s učiteljima, količina obveza, dnevni boravak za računalom, slobodno vrijeme i prijedlozi učenika za poboljšanje nastave na daljinu. Rezultati pokazuju umjereno zadovoljstvo, preveliku količinu zadaća i najčešće pisanu komunikaciju u poučavanju, dovoljno slobodnog vremena, ali boravak za računalom 4 i više sati dnevno. Učenički prijedlozi za poboljšanje: više direktne komunikacije u poučavanju, manje zadaća i kvalitetnije objašnjavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija