Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1106896

Postoji li veza između poznavanja značenja ključnih pojmova u području kemijskog vezivanja i uspješnog rješavanja odgovarajućih zadataka?


Vladušić, Roko; Ožić, Mia
Postoji li veza između poznavanja značenja ključnih pojmova u području kemijskog vezivanja i uspješnog rješavanja odgovarajućih zadataka? // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1-2; 123-141 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1106896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Postoji li veza između poznavanja značenja ključnih pojmova u području kemijskog vezivanja i uspješnog rješavanja odgovarajućih zadataka?
(Is there the relationship between understanding of the chemical bonding terms and successfulness of solving related instructional problems?)

Autori
Vladušić, Roko ; Ožić, Mia

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 158 (2017), 1-2; 123-141

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Kemijske veze ; jezik u nastavi kemije ; budući nastavnici kemije ; znanje kemije
(Chemical bonds, language in chemistry instruction, pre-service chemistry teachers, subject matter knowledge)

Sažetak
U obrazovnim programima budućih nastavnika kemije posebnu pozornost treba pridavati izgradnji metodičkog znanja. Ta se potreba posebno odnosi na znanje o poučavanju temeljnih kemijskih koncepata i teorija. Njihovo razumijevanje i pravilna uporaba jezika, nužni su uvjeti za uspjeh tog procesa. Između fundamentalnih kemijskih koncepata, kemijsko se vezivanje izdvaja kao osnova za razumijevanje svih ostalih. Stoga smo dizajnirali istraživanje koje je rezultiralo spoznajama o poznavanju koncepata kemijskog vezivanja budućih nastavnika kemije. Konkretnije, istražili smo postoji li veza između poznavanja značenja pojmova elektronegativnost, kemijska veza, kovalentna veza, afinitet za elektrone, ionski karakter veze te ionska veza i uspješnosti rješavanja odabranih nastavnih zadataka koji se temelje na tim konceptima. Osim toga, dobivene smo podatke analizirali i u cilju prepoznavanja jezičnih poteškoća koje mogu utjecati na razumijevanje koncepata kemijskog vezivanja, kao i na evaluacijske ishode. Rezultati upućuju na potrebu restrukturiranja znanja o kemijskom vezivanju budućih nastavnika kemije i nužnost pridavanja veće pozornosti značenju pojmova koji se koriste u učenju i poučavanju o kemijskim vezama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Roko Vladušić (autor)

Avatar Url Mirjana Mia Ožić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vladušić, Roko; Ožić, Mia
Postoji li veza između poznavanja značenja ključnih pojmova u području kemijskog vezivanja i uspješnog rješavanja odgovarajućih zadataka? // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1-2; 123-141 (recenziran, članak, znanstveni)
Vladušić, R. & Ožić, M. (2017) Postoji li veza između poznavanja značenja ključnih pojmova u području kemijskog vezivanja i uspješnog rješavanja odgovarajućih zadataka?. Napredak (Zagreb), 158 (1-2), 123-141.
@article{article, author = {Vladu\v{s}i\'{c}, Roko and O\v{z}i\'{c}, Mia}, year = {2017}, pages = {123-141}, keywords = {Kemijske veze, jezik u nastavi kemije, budu\'{c}i nastavnici kemije, znanje kemije}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {158}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Postoji li veza izme\dju poznavanja zna\v{c}enja klju\v{c}nih pojmova u podru\v{c}ju kemijskog vezivanja i uspje\v{s}nog rje\v{s}avanja odgovaraju\'{c}ih zadataka?}, keyword = {Kemijske veze, jezik u nastavi kemije, budu\'{c}i nastavnici kemije, znanje kemije} }
@article{article, author = {Vladu\v{s}i\'{c}, Roko and O\v{z}i\'{c}, Mia}, year = {2017}, pages = {123-141}, keywords = {Chemical bonds, language in chemistry instruction, pre-service chemistry teachers, subject matter knowledge}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {158}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Is there the relationship between understanding of the chemical bonding terms and successfulness of solving related instructional problems?}, keyword = {Chemical bonds, language in chemistry instruction, pre-service chemistry teachers, subject matter knowledge} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Educational Research Complete with Full Text (EBSCO)
  • ERA - Educational Research Abstracts
  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font