Pregled bibliografske jedinice broj: 1106885
Učinkovitost različitih metoda poučavanja kod početnika u sportskom penjanju
Učinkovitost različitih metoda poučavanja kod početnika u sportskom penjanju // Effects of applying physical activity on anthropological status of children, adolescents and adults / Mandarić, Sanja ; Moskovljević, Lidija ; Marković, Miloš ; Ćosić, Marko (ur.).
Beograd: Univerzitet u Beogradu - Fakultet sporta i fizičkog vaspitanja, 2017. str. 110-114 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1106885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost različitih metoda poučavanja kod
početnika u sportskom penjanju
(Efficiency of different teaching methods at
beginners in sports climbing)
Autori
Spasić, Miodrag ; Kraljević, Denis ; Perić, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Effects of applying physical activity on anthropological status of children, adolescents and adults
/ Mandarić, Sanja ; Moskovljević, Lidija ; Marković, Miloš ; Ćosić, Marko - Beograd : Univerzitet u Beogradu - Fakultet sporta i fizičkog vaspitanja, 2017, 110-114
ISBN
978-86-89773-32-3
Skup
International scientific conference effects of applying physical activity on anthropological status of children, adolescents and adults
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 11.12.2017. - 12.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sportsko penjanje ; učenje ; metode podučavanja
(sport climbing ; learning ; teaching methods)
Sažetak
Sva takmičenja u sportskom penjaju diljem sveta, umesto na prirodnim, održavaju se na veštačkim stenama, zbog lakše organizacije (kontrolisani uslovi, gotovo beskonačan broj smerova na malom prostoru, nemogućnost poznavanja smera koji se penje). Čitajući radove iz drugih područja koji se bave metodima poučavanja, pretpostavka je bila da će verbalni metod podučavanja, koji se inače nepravedno zanemaruje u hrvatskim sportsko-penjačkim klubovima, pokazati više rezultata u odnosu na ostala dva metode podučavanja. Ako se ta pretpostavka pokaže tačnom, treneri u sportsko- penjačkim klubovima trebali bi razmisliti o češćem korišćenju verbalnog metoda podučavanja, barem prilikom rada s početnicima u postupku objašnjavanja. Cilj dakle ovog istraživanja je pokušati utvrditi i objasniti uticaje različitih metoda poučavanja/učenja na proces memorisanja tačnog redosleda pokreta podučavanog (uvežbavanog) sportsko penjačkog smera kod početnika.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split