Pregled bibliografske jedinice broj: 1106364
Analiza utjecaja mikroklimatskih uvjeta u učionicama na rezultate vrednovanja učenika
Analiza utjecaja mikroklimatskih uvjeta u učionicama na rezultate vrednovanja učenika // Politehnika : Časopis za tehnički odgoj i obrazovanje, 4 (2020), 1; 29-36 doi:10.36978/cte.4.1.3 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
CROSBI ID: 1106364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza utjecaja mikroklimatskih uvjeta u učionicama na rezultate vrednovanja učenika
Autori
Banić, Bojan ; Banić, Janja ; Novosel-Martinić, Vesna ; Veršić, Andreja
Izvornik
Politehnika : Časopis za tehnički odgoj i obrazovanje (2584-5373) 4
(2020), 1;
29-36
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo
Ključne riječi
Prva gimnazija Varaždin ; mikroklimatski uvjeti zatvorenih prostora ; toplinska ugodnost ; eksperimentalna mjerenja ; vrednovanje znanja...
Sažetak
U školskoj godini 2018./2019. u Prvoj gimnaziji Varaždin provedeno je istraživanje mikroklimatskih uvjeta na rezultate vrednovanja učenika. Cilj našeg projekta je dokazati ili opovrgnuti utjecaj mikroklime na uspješnost učenika i to u konkretnim situacijama, odnosno prilikom uobičajenog načina provjera znanja: pisanih provjera. Budući da se i ispiti državne mature u ovom trenutku temelje na takvom modelu provjere znanja, smatramo da je važno identificirati korelaciju između mikroklime i uspješnosti učenika na provjeri znanja, a u slučaju potvrde značajnog utjecaja doprinijeti i razvoju standarda uređenja postojećih školskih prostora ili izgradnji novih. Ispitivani mikroklimatski uvjeti bili su temperatura, relativna vlažnost, strujanje zraka. Testiranje je provedeno u 10 različitih učionica i 5 različitih predmeta ili skupina predmeta. Rezultati ukazuju na lošije rezultate vrednovanja pri većim odstupanjima od preporučenih vrijednosti promatranih mikroklimatskih uvjeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti, Interdisciplinarne biotehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti