Pregled bibliografske jedinice broj: 110614
Kako znate da sam Amerikanac? ; Izgovorne poteškoće Amerikanaca u hrvatskome kao stranome jeziku
Kako znate da sam Amerikanac? ; Izgovorne poteškoće Amerikanaca u hrvatskome kao stranome jeziku // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka, 2003. str. 513.-525. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 110614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako znate da sam Amerikanac? ; Izgovorne poteškoće Amerikanaca u hrvatskome kao stranome jeziku
(How do you know I'm American? ; Pronunciation difficulties of American speakers in Croatian as a foreign language)
Autori
Novak Milić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
/ Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : RIjeka, 2003, 513.-525.
Skup
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvataskoj primijenjenoj lingvistici, XV. savjetovanje hrvatskoga društva za primijenjenu psiholingvistiku
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2001. - 19.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
drugi/strani jezik; fonologija međujezika; strani naglasak; izgovorne poteškoće;
(second/foreign language; interlanuage phonology; foreign accent; pronunciation difficulties; contrastive analysis)
Sažetak
Cilj je ovoga rada ukazati na sličnosti i razlike između glasovnoga sustava hrvatskoga i američke inačice engleskoga jezika te objasniti najčešće izgovorne pogreške u hrvatskome kao stranome jeziku na početnome stupnju. U radu je pokazano što se može predvidjeti kontrastivnom analizom i teorijom markiranosti, a što se zapravo događa u stvarnome govoru. Istraživanje obuhvaća analizu zvučnih zapisa jedanaestoro polaznika Sveučilišne škole hrvatskoga jezika i kulture na početnome stupnju. Dobiveni rezultati mogu biti od pomoći u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika jer pokazuju koji su to glasovi hrvatskoga jezika najteži za izvorne govornike američkoga engleskoga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA