Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1106059

MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA


Podoreški, Silvija; Dobrinić, Damir
MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA // millennials, food industry, marketing, competitiveness / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018. str. 113-123 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1106059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA
(MARKETING DIRECTION OF FOOD INDUSTRIES ACCORDING TO CONSUMER OF THE DIGITAL AGE - MILLENNIALS GENERATION ACCORDING TO DIGITAL AGE CONSUMERS-GENERATION MILLENNIALS)

Autori
Podoreški, Silvija ; Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Millennials, food industry, marketing, competitiveness / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018, 113-123

Skup
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
milenijalci, prehrambena industrija, marketing, konkurentnost.
(millennials, food industry, marketing, competitiveness)

Sažetak
Izuzetno brze promjene svjetskih trendova suočavaju prehrambenu industriju s potrebom da postane agilnija, spremnija i elastičnija. Kako bi bili izvrsni u poslu koji rade, marketing stručnjaci istražuju, analiziraju ponašanje, preferencije i potrebe potrošača s ciljem razumijevanja načina na koji razmišljaju i djeluju (otkrivaju njihove misli, ideje i iskustva), a kako bi na bazi rezultata istraživanja ponudili vrijednosti prilagođene ciljnoj skupini potrošača. Rezultati brojnih istraživanja ukazuju kako je generacija milenijalaca stabilna skupina ogromnog potencijala, specifičnih obilježja, uvjerenja, vrijednosti i identiteta u odnosu na pripadnike prijašnjih generacija. Njihova brojnost te izuzetno jaka potrošačka snaga utječu na redefiniranje cjelokupnog gospodarstva i potrošačkog društva. To uključuje i prehrambenu industriju koja je primorana na ulaganje dodatnog angažmana s ciljem ostvarenja poslovnog uspjeha. Sve veći broj svjetskih poduzeća posvećuje se izazovu definiranja novih marketinških metoda te konkurentskih strategija kojim bi pridobili srce i um ovog značajnog, ali specifičnog ciljnog tržišta - generacije milenijalaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Podoreški, Silvija; Dobrinić, Damir
MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA // millennials, food industry, marketing, competitiveness / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018. str. 113-123 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Podoreški, S. & Dobrinić, D. (2018) MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA. U: Gregurec, I., Biloš, A., Tomičić Furjan, M., Kelić, I. & Turkalj, D. (ur.)millennials, food industry, marketing, competitiveness.
@article{article, author = {Podore\v{s}ki, Silvija and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2018}, pages = {113-123}, keywords = {milenijalci, prehrambena industrija, marketing, konkurentnost.}, title = {MARKETIN\v{S}KO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTRO\v{S}A\v{C}IMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTRO\v{S}A\v{C}IMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA}, keyword = {milenijalci, prehrambena industrija, marketing, konkurentnost.}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Podore\v{s}ki, Silvija and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2018}, pages = {113-123}, keywords = {millennials, food industry, marketing, competitiveness}, title = {MARKETING DIRECTION OF FOOD INDUSTRIES ACCORDING TO CONSUMER OF THE DIGITAL AGE - MILLENNIALS GENERATION ACCORDING TO DIGITAL AGE CONSUMERS-GENERATION MILLENNIALS}, keyword = {millennials, food industry, marketing, competitiveness}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font