Pregled bibliografske jedinice broj: 1106059
MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA
MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI MILENIJALACA // millennials, food industry, marketing, competitiveness / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018. str. 113-123 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1106059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA
POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA
PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA-GENERACIJI
MILENIJALACA
(MARKETING DIRECTION OF FOOD INDUSTRIES ACCORDING TO
CONSUMER OF THE DIGITAL AGE - MILLENNIALS GENERATION
ACCORDING TO DIGITAL AGE CONSUMERS-GENERATION
MILLENNIALS)
Autori
Podoreški, Silvija ; Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Millennials, food industry, marketing, competitiveness
/ Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018, 113-123
Skup
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
milenijalci, prehrambena industrija, marketing, konkurentnost.
(millennials, food industry, marketing, competitiveness)
Sažetak
Izuzetno brze promjene svjetskih trendova suočavaju prehrambenu industriju s potrebom da postane agilnija, spremnija i elastičnija. Kako bi bili izvrsni u poslu koji rade, marketing stručnjaci istražuju, analiziraju ponašanje, preferencije i potrebe potrošača s ciljem razumijevanja načina na koji razmišljaju i djeluju (otkrivaju njihove misli, ideje i iskustva), a kako bi na bazi rezultata istraživanja ponudili vrijednosti prilagođene ciljnoj skupini potrošača. Rezultati brojnih istraživanja ukazuju kako je generacija milenijalaca stabilna skupina ogromnog potencijala, specifičnih obilježja, uvjerenja, vrijednosti i identiteta u odnosu na pripadnike prijašnjih generacija. Njihova brojnost te izuzetno jaka potrošačka snaga utječu na redefiniranje cjelokupnog gospodarstva i potrošačkog društva. To uključuje i prehrambenu industriju koja je primorana na ulaganje dodatnog angažmana s ciljem ostvarenja poslovnog uspjeha. Sve veći broj svjetskih poduzeća posvećuje se izazovu definiranja novih marketinških metoda te konkurentskih strategija kojim bi pridobili srce i um ovog značajnog, ali specifičnog ciljnog tržišta - generacije milenijalaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija