Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1106055

IMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM


Batinić, Pero; Dobrinić, Damir
IMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM // 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018. str. 189-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1106055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
IMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM
(IMPLEMENTATION OF BIG DATA IN CRM)

Autori
Batinić, Pero ; Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018, 189-197

Skup
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
veliki podaci, CRM, baze podataka, Big data CRM
(big data, CRM, databases, Big data CRM)

Sažetak
„Big Data“ i CRM pojmovi su koji se sve više koriste i implementiraju u poslovanje tvrtki. Svaki pojam za sebe uvelike je utjecao na razvoj i promjene kako u marketingu tako i u svim ostalim funkcijama u poduzeću. „Big Data“ se odnosi na način prikupljanja velikih količina podatka iz različitih izvora koji se kasnije pohranjuju, obrađuju i na pravilan način ekstrahiraju s ciljem donošenja pravovremenih i kvalitetnih odluka. CRM je s druge strane, složen sustav djelovanja poduzeća koja nastoje kroz uspostavu prisnijih odnosa sa svojim kupcima podići vrijednost i poslovni ugled. Svrha ovog rada je prikazati jedan i drugi sustav posebno kao cjelinu u poslovanju, ali i njihovu kompatibilnost i mogućnost zajedničkog djelovanja u stvaranju boljeg i efikasnijeg poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Batinić, Pero; Dobrinić, Damir
IMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM // 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018. str. 189-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Batinić, P. & Dobrinić, D. (2018) IMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM. U: Gregurec, I., Biloš, A., Tomičić Furjan, M., Kelić, I. & Turkalj, D. (ur.)3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018).
@article{article, author = {Batini\'{c}, Pero and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2018}, pages = {189-197}, keywords = {veliki podaci, CRM, baze podataka, Big data CRM}, title = {IMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM}, keyword = {veliki podaci, CRM, baze podataka, Big data CRM}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Batini\'{c}, Pero and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2018}, pages = {189-197}, keywords = {big data, CRM, databases, Big data CRM}, title = {IMPLEMENTATION OF BIG DATA IN CRM}, keyword = {big data, CRM, databases, Big data CRM}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font