Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1106035

PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI


Šestak, Petra; Dobrinić, Damir
PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI // Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018. str. 213-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1106035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI
(APPLICATION OF NEW TECHNOLOGIES IN MARKETING WITH REFERENCE ON MARKETING THINGS)

Autori
Šestak, Petra ; Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018, 213-222

Skup
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
potrošači ; tehnologije ; internet stvari ; marketing stvati ; virtualna stvarnost ;
(consumers ; technologies ; internet of things ; marketing of things ; virtual reality ;)

Sažetak
Današnji rapidan razvoj tehnologije prilično je teško pratiti. Iz dana u dan, iz sata u sat kreiraju se i ispituju novi tehnološki prototipi, a sve s ciljem stvaranja pametnog i povezanog svijeta. Svijetom je zavladala digitalna revolucija koja se manifestira u raznim područjima ljudskog djelovanja, kao što je industrija, poljoprivreda, zdravstvo, telekomunikacije, poduzetništvo… Pojavljuje se pojam digitalni marketing te poduzeća počinju napuštati skupe tradicionalne marketinške oblike djelovanja i okreću se digitalnim. Gotovo cijeli svijet povezan je internetom što neminovno dovodi do toga da će se u skoroj budućnosti ljudski život mijenjati putem digitalnih medija. Tehnologije koje već počinju utjecati na društvo su umjetna inteligencija, virtualna i proširena stvarnost te internet stvari (IoT) koje su u fokusu ovog rada. Primjena ovih tehnologija omogućuje generiranje i obradu velikih količina podataka koji se koriste u cjelokupnom poslovanju poduzeća s posebnim naglaskom na marketing.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šestak, Petra; Dobrinić, Damir
PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI // Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018. str. 213-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Šestak, P. & Dobrinić, D. (2018) PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI. U: Gregurec, I., Biloš, A., Tomičić Furjan, M., Kelić, I. & Turkalj, D. (ur.)Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018).
@article{article, author = {\v{S}estak, Petra and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2018}, pages = {213-222}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}i, tehnologije, internet stvari, marketing stvati, virtualna stvarnost, }, title = {PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}i, tehnologije, internet stvari, marketing stvati, virtualna stvarnost, }, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}estak, Petra and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2018}, pages = {213-222}, keywords = {consumers, technologies, internet of things, marketing of things, virtual reality, }, title = {APPLICATION OF NEW TECHNOLOGIES IN MARKETING WITH REFERENCE ON MARKETING THINGS}, keyword = {consumers, technologies, internet of things, marketing of things, virtual reality, }, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font