Pregled bibliografske jedinice broj: 1106035
PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI
PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI // Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018) / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018. str. 213-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1106035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM
NA MARKETING STVARI
(APPLICATION OF NEW TECHNOLOGIES IN MARKETING WITH
REFERENCE ON MARKETING THINGS)
Autori
Šestak, Petra ; Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
/ Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2018, 213-222
Skup
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
potrošači ; tehnologije ; internet stvari ; marketing stvati ; virtualna stvarnost ;
(consumers ; technologies ; internet of things ; marketing of things ; virtual reality ;)
Sažetak
Današnji rapidan razvoj tehnologije prilično je teško pratiti. Iz dana u dan, iz sata u sat kreiraju se i ispituju novi tehnološki prototipi, a sve s ciljem stvaranja pametnog i povezanog svijeta. Svijetom je zavladala digitalna revolucija koja se manifestira u raznim područjima ljudskog djelovanja, kao što je industrija, poljoprivreda, zdravstvo, telekomunikacije, poduzetništvo… Pojavljuje se pojam digitalni marketing te poduzeća počinju napuštati skupe tradicionalne marketinške oblike djelovanja i okreću se digitalnim. Gotovo cijeli svijet povezan je internetom što neminovno dovodi do toga da će se u skoroj budućnosti ljudski život mijenjati putem digitalnih medija. Tehnologije koje već počinju utjecati na društvo su umjetna inteligencija, virtualna i proširena stvarnost te internet stvari (IoT) koje su u fokusu ovog rada. Primjena ovih tehnologija omogućuje generiranje i obradu velikih količina podataka koji se koriste u cjelokupnom poslovanju poduzeća s posebnim naglaskom na marketing.
Izvorni jezik
Hrvatski