Pregled bibliografske jedinice broj: 1105995
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM // 5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020) / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2020. str. 91-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1105995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM
(Research of consumer's satisfaction toward online
shopping)
Autori
Sećan, Marta ; Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020)
/ Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2020, 91-105
Skup
5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 23.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
online kupovina, pouzdanost, sigurnost, kvaliteta, zadovoljstvo klijenata
(online shopping, reliability, security, quality, customer satisfaction)
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti povezanost pouzdanosti online kupovine, kvalitete online kupovine i sigurnosti online kupovine sa zadovoljstvom klijenata u online kupnji. Temeljem toga napravljen je konceptualni model istraživanja te su formirane hipoteze koje su provjerene metodom modeliranja strukturnih jednadžbi korištenjem programskog paketa SPSS AMOS 26. Istraživanje putem anketnog upitnika obuhvatilo je 340 ispitanika na području Republike Hrvatske. Dobiveni rezultati istraživanja pokazuju da postoji povezanost svih triju čimbenika sa zadovoljstvom klijenata. Pored novih znanstvenih spoznaja rezultati istraživanja mogu pomoći poslovnim organizacijama u lakšem prepoznavanju čimbenika i njihovog utjecaja na zadovoljstvo klijenata u online kupovini.
Izvorni jezik
Hrvatski