Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1105995

ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM


Sećan, Marta; Dobrinić, Damir
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM // 5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020) / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2020. str. 91-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1105995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM
(Research of consumer's satisfaction toward online shopping)

Autori
Sećan, Marta ; Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020) / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2020, 91-105

Skup
5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 23.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
online kupovina, pouzdanost, sigurnost, kvaliteta, zadovoljstvo klijenata
(online shopping, reliability, security, quality, customer satisfaction)

Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti povezanost pouzdanosti online kupovine, kvalitete online kupovine i sigurnosti online kupovine sa zadovoljstvom klijenata u online kupnji. Temeljem toga napravljen je konceptualni model istraživanja te su formirane hipoteze koje su provjerene metodom modeliranja strukturnih jednadžbi korištenjem programskog paketa SPSS AMOS 26. Istraživanje putem anketnog upitnika obuhvatilo je 340 ispitanika na području Republike Hrvatske. Dobiveni rezultati istraživanja pokazuju da postoji povezanost svih triju čimbenika sa zadovoljstvom klijenata. Pored novih znanstvenih spoznaja rezultati istraživanja mogu pomoći poslovnim organizacijama u lakšem prepoznavanju čimbenika i njihovog utjecaja na zadovoljstvo klijenata u online kupovini.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sećan, Marta; Dobrinić, Damir
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM // 5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020) / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2020. str. 91-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Sećan, M. & Dobrinić, D. (2020) ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM. U: Gregurec, I., Kovšca, V. & Keglević Kozjak, Suzana, Cvetko, Ladislav (ur.)5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020).
@article{article, author = {Se\'{c}an, Marta and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2020}, pages = {91-105}, keywords = {online kupovina, pouzdanost, sigurnost, kvaliteta, zadovoljstvo klijenata}, title = {ISTRA\v{Z}IVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM}, keyword = {online kupovina, pouzdanost, sigurnost, kvaliteta, zadovoljstvo klijenata}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Se\'{c}an, Marta and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2020}, pages = {91-105}, keywords = {online shopping, reliability, security, quality, customer satisfaction}, title = {Research of consumer's satisfaction toward online shopping}, keyword = {online shopping, reliability, security, quality, customer satisfaction}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font