Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1105841

Metodički pristup obradi intervjua u nastavi


Dulj, Marija
Metodički pristup obradi intervjua u nastavi, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1105841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodički pristup obradi intervjua u nastavi
(Methodical approach in teaching interview in the class)

Autori
Dulj, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.01

Godina
2021

Stranica
47

Mentor
Jelena Vlašić Duić

Ključne riječi
intervju, govorništvo, govorno-jezične kompetencije, kurikularna reforma
(interview, Rhetoric, speech-language competence, curricular reform)

Sažetak
Cilj ovoga rada jest metodička obrada intervjua kao retoričke vrste u okviru predmeta Hrvatski jezik te u nastavi izbornoga predmeta Govorništvo. Intervju je jedna od najkorištenijih govorničkih vrsta, a definira se (Škarić, 2000) kao vrsta razgovora između dviju osoba od kojih jedna pita (intervjuist), a druga odgovara (intervjuirani). U nastavne svrhe izabrano je razlikovanje triju vrsta intervjua: intervju za javnost, radni intervju i intervju s velikim ličnostima. S obzirom na to da se njime razvijaju govorno-jezične kompetencije, aktivno slušanje i kritičko mišljenje, intervju bi se trebao obrađivati kao nastavna jedinica u formalnom obrazovanju. Kurikularna reforma stavlja naglasak upravo na govorno umijeće te razvijanje komunikacijskih kompetencija kod učenika, a to bi se moglo postići na nastavi Govorništva kao predmeta u srednjoškolskom obrazovanju jer nastavnici hrvatskoga jezika nemaju dovoljno vremena razvijati te kompetencije i vještine kod učenika. Napravljene su dvije pripreme sata s temom intervjua namijenjene izvedbi na nastavi Govorništva u gimnaziji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Vlašić Duić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dulj, Marija
Metodički pristup obradi intervjua u nastavi, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Dulj, M. (2021) 'Metodički pristup obradi intervjua u nastavi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dulj, Marija}, year = {2021}, pages = {47}, keywords = {intervju, govorni\v{s}tvo, govorno-jezi\v{c}ne kompetencije, kurikularna reforma}, title = {Metodi\v{c}ki pristup obradi intervjua u nastavi}, keyword = {intervju, govorni\v{s}tvo, govorno-jezi\v{c}ne kompetencije, kurikularna reforma}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dulj, Marija}, year = {2021}, pages = {47}, keywords = {interview, Rhetoric, speech-language competence, curricular reform}, title = {Methodical approach in teaching interview in the class}, keyword = {interview, Rhetoric, speech-language competence, curricular reform}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font